Goedkoop ticket naar Australië

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Joord

Open Retour Ticket

Bericht door Joord »

Peoples... Ik sta op een kruispunt.

Deze week ga ik boeken. Dat staat vast ,alleen waarmee of met wie.

Ik wil een jaar naar Australie en weet niet of ik met een organisatie wil gaan (1500 euro) of alleen (1000 euro)...
Nu vind ik 500 euro niet het probleem ,als het maar iets opleverd. Heb je echt iets aan zo'n organisatie? Of is het enkel een geruststelling voor je ouders? Als je aankomt in Sydney lijkt het me handig als er voor 5 dagen acomodatie geregeld is en het regelen van je papierwerk. Of overschat ik dat nu zwaar. Ik weet het niet. Wil gewoon een jaartje flex op mijzelf zijn en veel mensen ontmoet waarmee ik dingen kan beleven. Alleen de start zal even lastig zijn...

TELL ME! Met of zonder?

Thanx
Wendy78

Re: Open Retour Ticket

Bericht door Wendy78 »

Hoi!
als je graag wil dat alles geregeld wordt de eerste dagen, zou ik je adviseren om een groepsreis van Australian Backpackers te boeken. Je reist met een groep, wordt van het vliegveld gehaald, accomodatie is geregeld en de eerste dagen begeleiding en hulp met o.a. bankrekening openen, taxfile aanvragen, veel info etc. Succes!!!

groetjes, Wendy
Joord schreef:Peoples... Ik sta op een kruispunt.

Deze week ga ik boeken. Dat staat vast ,alleen waarmee of met wie.

Ik wil een jaar naar Australie en weet niet of ik met een organisatie wil gaan (1500 euro) of alleen (1000 euro)...
Nu vind ik 500 euro niet het probleem ,als het maar iets opleverd. Heb je echt iets aan zo'n organisatie? Of is het enkel een geruststelling voor je ouders? Als je aankomt in Sydney lijkt het me handig als er voor 5 dagen acomodatie geregeld is en het regelen van je papierwerk. Of overschat ik dat nu zwaar. Ik weet het niet. Wil gewoon een jaartje flex op mijzelf zijn en veel mensen ontmoet waarmee ik dingen kan beleven. Alleen de start zal even lastig zijn...

TELL ME! Met of zonder?

Thanx
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Veel van de dingen kun je ook zelf regelen, maar het is wel fijn om met meerdere mensen tegelijkertijd aan te komen. Het is maar net waar je prioriteiten liggen
1 bij het zelfstandig zijn en onafhankelijk dan zou ik zonder gaan
of

2 bij het reizen en veel mensen ontmoeten om daar mee verder te trekken die hetzelfde mee hebben gemaakt als jij.

daarnaast kan geld ook een item zijn om je keuze op te baseren maar dat was voor jou niet het geval.

Laat maar weten wat je keuze geworden is en waarom!

ERik
Jordy

Bericht door Jordy »

Denk dat ik toch voor de groepsreis kies... Waarom?

Ik ga daar alleen naartoe... Tuurlijk vraagt dat de nodige zelfstandigheid ,die ik zeker he ,maar het geeft mij ,en vooral mijn ouders toch een fijn gevoel dat als ik daar lagged op Sydney International sta ik ook opgehaald word en geaccomodeerd... Eerste 4 dagen zijn geregeld ,plus de papieren voor werk etc. Denk dat ik het regelen overschat ,maar toch...

Ook ben ik al een beetje aant babbelen op het forum van de betreffende organisatie met mensen die daadwerkelijk dalijk op hetzelfde vliegtuig stappen ,wat ook de nodige voorpret geeft...

Dus iets meer geld ,voor wellicht iets meer gemoedsrust en gemak...

We zullen zien ,en jullie zullen lezen...

Nog 1 vraag. Heb vrijdagochtend mijn visum aangevraagd... Duurt volgens hun 48 uur... Nog geen reactie... Is dat om het weekend of.. duurt het altijd langer?

Thanx!
Wendy

Bericht door Wendy »

Hoi,
ws. heb je de juiste keuze gemaakt. Als dat je meer geruststeld, moet je dat zeker doen. Wanneer vertrek je? Dat visum zal best goed komen, kan idd met weekend te maken hebben.
Ik vertrek op 1 september (voor de 3e keer pas.. :D )
succes met alles & have fun!
groetjes, Wen.
Jordy schreef:Denk dat ik toch voor de groepsreis kies... Waarom?

Ik ga daar alleen naartoe... Tuurlijk vraagt dat de nodige zelfstandigheid ,die ik zeker he ,maar het geeft mij ,en vooral mijn ouders toch een fijn gevoel dat als ik daar lagged op Sydney International sta ik ook opgehaald word en geaccomodeerd... Eerste 4 dagen zijn geregeld ,plus de papieren voor werk etc. Denk dat ik het regelen overschat ,maar toch...

Ook ben ik al een beetje aant babbelen op het forum van de betreffende organisatie met mensen die daadwerkelijk dalijk op hetzelfde vliegtuig stappen ,wat ook de nodige voorpret geeft...

Dus iets meer geld ,voor wellicht iets meer gemoedsrust en gemak...

We zullen zien ,en jullie zullen lezen...

Nog 1 vraag. Heb vrijdagochtend mijn visum aangevraagd... Duurt volgens hun 48 uur... Nog geen reactie... Is dat om het weekend of.. duurt het altijd langer?

Thanx!
Ad123

Bericht door Ad123 »

Sorry dat ik nog zo laat reageer, maar heeft iemand hier de URL van de organisatie van deze groepsreis>
Mila

Bericht door Mila »

hahahaha :D Meer dan 3 jaar later reageren :P Ik zit nog binnen het half jaar :) Anyho!
Volgens mij gewoon: www.australianbackpackers.nl (.be kan ook)
xx.kiwi

Wat kost jullie ticket naar Australië?

Bericht door xx.kiwi »

Heey Allemaal,

Wat zijn jullie +- kwijt voor een retourtje?
Wij van feb- tm juni +- €1550 p.p. kwijt:

Amsterdam - Frankfurt - KLM
Frankfurt -Sydney - Qantas
Sydney - Christchurch - Qantas
Christchurch - Sydney Qantas
Sydney - Adelaide Qantas
Brisbane - Perth - Qantas
Darwin - Cairns Qantas/ Jetstar
Cairns - Darwin Jetstar
Darwin - Singapore Jetstar
Singapore - Frankfurt Qantas
Frankfurt- Amsterdam Klm

Voor deze line-up best netjes vond ik,...
Toch? Wat zijn jullie ong. kwijt?
Ben namelijk nieuwsgierig omdat er nu al mensen zijn die met vage maatschappijen gaan vliegen,
zodat ze voor +- €800 retour zijn, maar dan nog vaker overstappen :S
Nieuwsgierig ;)
Erik
Site Admin

Re: Wat kost jullie ticket nu?

Bericht door Erik »

Zier er uit als een nette prijs, als ik zo een beetje vergelijk wat er op het forum voorbij komt.
Ben
Vakantieganger

Bericht door Ben »

Heb van de week een retourtje gehaalt voor naar Australia vanuit Dusseldorf met Emirate Airways (of zoiets) koste 1342€ van 20 januari heen en 3 maart terug,landen en vertrekken vanuit Melbourne.
Tenrec
Reisexpert

Bericht door Tenrec »

Wij vliegen heen en terug naar Perth met 3 retour tickets voor totaal 930 euro per persoon incl. toeslagen etc. en 20 kg bagage pp.

Amsterdam Bangkok vv met China Airlines (met extra gratis retourtje Hongkong *O* en 1 gratis overnachting in 4**** hotel te Bangkok ) 640 euro pp (geboekt via 333travel)
Bangkok Bali vv met Air Asia; 113 euro pp (online geboekt bij Airasia)
Bali Perth vv met Air Asia; 177 euro pp (online geboekt bij Airasia)

We vliegen in Februari 2010

Het zijn losse tickets, dus niet van die vluchten waarbij je op het vliegveld moet blijven wachten totdat het volgende vliegtuig vertrekt. We verblijven zo o.a. enkele dagen op Bali.
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
manonnaaraustralie
Contacteer:

Bericht door manonnaaraustralie »

Mijn ticket koste 890 euro via China Airlines. Het is een soort van open ticket. Het is een jaar geldig. Ik vertrek 8 februari en kom voor alsnog 2 augustus terug. Maar ik heb de mogelijkheid kosteloos mijn ticket tee veranderen op een eerdere en latere datum mits er een plek vrij is in het vliegtuig. En dat is ideaal, omdat ik niet helemaal precies weet wanneer ik weer terug wil. Helaas heb ik een overstap in Tapei (Taiwan) van 10 uur, maar waarschijnlijk is dat genoeg tiijd om even Tapei in te kunnen. En volgens mij heb ik ook nog de mogelijkheid een goedkope stop over te nemen in Bangkok.
Kijk dat het een langvlucht wordt dat is jammer, maar het scheelt me zo wie zo 200 euro en daar kan ik leuke dingen mee doen als ik in Oz ben. Je hebt hoe dan ook wel een jetlag als je in Oz komt, het tijdverschil van 10 uur zorg daar wel voor. Of je nu een 24 uurs vlucht of een 36 uurs vlucht heb, was mijn gedachtengang.
Menelya
Reiziger

Bericht door Menelya »

Mijn ticket kostte 1180 euro incl luchthaven belasting met Virgin Atlantic, van Amsterdam-Sydney. Het ticket is een jaar geldig.
anita1206

Goedkoop ticket naar Australië

Bericht door anita1206 »

Waar kan ik een goedkoop ticket vinden naar Adelaide, Australië ,dank u.
jdeheij
Reiziger
Contacteer:

Re: Goedkoop ticket naar Adelaide Australië

Bericht door jdeheij »

Kijk bijvoorbeeld eens bij airasia, finnair of emirates airlines.

Wees verder iets duidelijker over je vraag. Wanneer ga je? Wil je rechtstreeks en maakt geld niet uit? Vindt je het erg om over te stappen?
Plaats reactie