Ja natuurlijk, 8 jaar in Enschede gewoond maar nog nooit zo veel mensen gezien in de binnenstad was echt gekkenhuis.Rick schreef:FC Twente?
Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Wat gaat iedereen morgen doen dan? ik ga naar zwolle beetje muziek luisteren en bier drinken.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Waarom wrijf je het nu weer in? Ik moet werken morgen... 

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Voor het eerst in 11 jaar is het bij ons nu eigenlijk een vrije dag, maar die mag ik nu gebruiken om een van de door de vulkaanuitbarsting verloren vakantiedagen weer terug te verdienen...
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ik ga morgen denk ik naar Antwerpen om een nieuwe tent te kopen, heb een quechua gezien en denk dat dat het tentje gaat worden dat ik wel alleen kan opzetten 

Ga je naar de Decathlon winkel? Die is vet groot en gaaf!
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Ja, lekker leuk ook... nu wil ik ook naar Antwerpen!! Heb nog nieuwe wandelschoenen en een backpack nodig
Maar thuis in bed een beetje interneppen is ook fijn
Vandaag beetje studeren (cursus webdesign) en misschien vanmiddag nog even naar het bevrijdingsfestival.

Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
- bolletjeom
- Reisexpert
Naar antwerpen is leuk....maar je weet dat we in Nederland ook 2 decathlon winkels hebben?!?!?!
wat ik deed/doe op 5 mei.
om 7.00 opstaan in Riga, koffertje pakken, naar luchthaven, naar Dusseldorf vliegen, met tootootje naar Zaltbommel. Met de trein naar Amersfoort, met de bus naar huis....en zo ben je bijna een dag zoet...
Maar je hoort me niet klagen.
bijdeweg Riga is een leuke stad!
wat ik deed/doe op 5 mei.
om 7.00 opstaan in Riga, koffertje pakken, naar luchthaven, naar Dusseldorf vliegen, met tootootje naar Zaltbommel. Met de trein naar Amersfoort, met de bus naar huis....en zo ben je bijna een dag zoet...
Maar je hoort me niet klagen.
bijdeweg Riga is een leuke stad!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
bolletjeom schreef:bijdeweg Riga is een leuke stad!

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ja ik weet dat we er in NL ook 2 hebben maar vanuit Breda is Antwerpen toch het dichtste bijbolletjeom schreef:Naar antwerpen is leuk....maar je weet dat we in Nederland ook 2 decathlon winkels hebben?!?!?!

de tent is gekocht en nu ga ik hem in laatste weekend van mei uitproberen heb dan een weekendje België gepland.. week eerder ga ik ook weekendje weg, mss moet die dan ook mee maar dat zie ik dan wel

pfff wat een drukte was het in Zwolle zeg. Echte te veel mensen, maar wel gezellig hahaTikva schreef:Wat gaat iedereen morgen doen dan? ik ga naar zwolle beetje muziek luisteren en bier drinken.
* zucht * zo frustrerend als je computer al aan weekend toe is en je tegen gaat werken....
Vreemd dat doet mijn laptop op vrijdag ook altijd zo'n beetje rond drie uurErik schreef:* zucht * zo frustrerend als je computer al aan weekend toe is en je tegen gaat werken....

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ik doe even iedereen de groetjes vanuit het mooie parijs! Wat blijft dat een heerlijke stad zeg, alleen het bier was beetje duur :S
- bolletjeom
- Reisexpert
Riga was leuk.
Helaas ben ik nu snot en snot en snot verkouden
Kan iemand voor mij even een nieuwe doos tissues gaan halen???
Helaas ben ik nu snot en snot en snot verkouden

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl