Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Nee dat ligt aan je CAO.
- bolletjeom
- Reisexpert
via de website er achter gekomen dat mijn eerste ( en ook de tweede) reis naar Thailand niet door gaat
( ben benieuwd wanneer mijn werkgever me dat officieel gaat melden)

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert
wat gaan jullie doen met koninginnedag?
Naar (de vrijmarkt in) Utrecht en jij?
vanavond feessie op een plein in het pittoreske Apeldoorn met allemaal laffe dj's. Maar zal wel gezellig worden.
Morgen maar eens ff kijken. Utrecht of Amsterdam zijn altijd leuk maar zo druk. misschien toch maar gewoon in de hometown!!!
Morgen maar eens ff kijken. Utrecht of Amsterdam zijn altijd leuk maar zo druk. misschien toch maar gewoon in de hometown!!!
- bolletjeom
- Reisexpert
ik? geen idee, ik hoopte bij jullie inspiratie op te doen 

Ik ga naar mijn Pake (= Fries voor Opa) want die wordt 80 jaar. Hij woont met mijn Beppe (Oma) in een klein dorpje en daar is Koningedag een zweefmolen en een schiettent en dat soort dingen!
Ik ga er niet elk jaar heen, maar het is altijd wel erg leuk: met mijn neefjes en nichtjes in de zweef en met mijn ooms en tantes door hun geboortedorp wandelen en verhalen beluisteren over hun jeugd en oude bekenden! En de paarden van mijn grootouders aaien en lammetjes kijken! Dit vind ik veel leuker dan in een veel te drukke grote stad bier drinken of over een rommelmarkt slenteren...

- bolletjeom
- Reisexpert
dat klinkt idd leuker.
Heb ook niet zo'n zin om in een grote stad rond te lopen. Of we blijven in Amersfoort of gaan een mooie wandeling maken. Nadeel is alleen dat waarschijnlijk heel veel mensen dat gaan doen. en ik hou niet zo van lopen in de natuur in collone
Heb ook niet zo'n zin om in een grote stad rond te lopen. Of we blijven in Amersfoort of gaan een mooie wandeling maken. Nadeel is alleen dat waarschijnlijk heel veel mensen dat gaan doen. en ik hou niet zo van lopen in de natuur in collone

Lullig zeg!bolletjeom schreef:via de website er achter gekomen dat mijn eerste ( en ook de tweede) reis naar Thailand niet door gaat![]()
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Vanavond terras hangen in Deventer.. met nog slechtere muziek dan in Apeldoorn.
Morgen een nieuw konijn halen bij het asiel
Morgen een nieuw konijn halen bij het asiel

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik vlieg morgen van Buenos Aires naar Iguazu... geen koninginnedag dus dit jaar, maar ik klaag niet hoor!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
dit jaar gezien dat koninginnedag in Breda echt waardeloos is daarentegen was Eindhoven wel erg gezellig!
weinig van de muziek mee gekregen hahaha. was wel erg gezellig.Tikva schreef:Vanavond terras hangen in Deventer.. met nog slechtere muziek dan in Apeldoorn.
Na een heel weekend bier tanken ben ik nu wel echt gesloopt, pfffffffff.
Gisteren nog een mooi feestje gevierd in Enschede
Nu ook maar even relaxen.

Nu ook maar even relaxen.
FC Twente?