wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
Natuurrampen zijn toch niet te verhalen op verzekeringen? 

- bolletjeom
- Reisexpert
rick, heb je onder een steen gezeten???
Het nieuws heeft vol gestaan met nieuws over luchtvaartmaatschappijen die volgens de europesche wetgeving de reisiger tegemoet moet komen en met verzekeraars die aangeven (kleine) delen wel te vergoeden.
Ik duim voor je Wizard

Ik duim voor je Wizard
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Jep, 5 dagen extra. Maar naar eigen zeggen vat hij het heel schappelijk op: als ik morgen of met hemelvaart gewoon werk kan ik wel een paar dagen terugverdienen. Tsja, als ik het nu gewoon zou kunnen verrekenen met de reeds gemaakte overuren dit jaar...bolletjeom schreef:het heeft je dus wel vakantiedagen gekost bij je werkgever????
Blijkbaar tot op zekere hoogte wel. Of ze hebben me blij gemaakt met een dooie mus...Rick schreef:Natuurrampen zijn toch niet te verhalen op verzekeringen?
De vraag is uiteraard wel wat precies die extra reis- en verblijfkosten zijn. De treinreis naar Shanhaiguan beschouw ik maar als invulling van die week extra vakantie, en zal ik niet declareren. De hotels van die hele week echter wel, dat lijkt me duidelijk. Maar bijvoorbeeld het eten? De diverse tripjes naar het vliegveld? Laundry service? Een week langer parkeren in Frankfurt? En uiteraard heb ik lang niet overal bonnetjes van. En m'n reisgenoot zit weer bij een andere verzekeraar, dus zie ik het nog wel gebeuren dat ze maar de helft van bijvoorbeeld de hotelkamer willen betalen. Nu gaat het niet om schokkende bedragen, maar toch...
- bolletjeom
- Reisexpert
ik zou melden wat je allemaal niet verhaald. Dat toont ook wat goodwill van jou kant. Ik zou de hotels opvoeren, absoluut ook het parkeergeld!! (schiphol heeft het kwijt gescholden), vervoer van en naar de luchthaven. En eventueel toch een redelijk bedrag van eten en drinken. De treinreis idd niet.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Sorry maar ik heb niet net als sommige hier de tijd om alles te volgen. ~O>bolletjeom schreef:rick, heb je onder een steen gezeten???![]()
Het nieuws heeft vol gestaan met nieuws over luchtvaartmaatschappijen die volgens de europesche wetgeving de reisiger tegemoet moet komen en met verzekeraars die aangeven (kleine) delen wel te vergoeden.
Ik duim voor je Wizard
Persoonlijk vind ik het ook maar een slechte zaak om toch nog uit te keren. Natuurlijk is het klote voor degene die een reisje gepland hebben, maar als ze alles moeten gaan uitkeren dan gaan weer een hoop bedrijven over de kop. Laat staan dat de vliegtickets flink in prijs gaan stijgen...
die gaan ook stijgen hebben ze al gezegt.Rick schreef:Laat staan dat de vliegtickets flink in prijs gaan stijgen...
- LadyHeather
- Reisexpert
We hebben net een weekendje texel gereserveerd met hemelvaart. Even de nieuwe tent uitproberen 

Selalu mencari...
- Reisfreaks
- Wereldreiziger
Wij gaan begin Juni 5 dagen naar Barcelona. Dit heeft helemaal niks te maken met het feit
dat mijn vriendin tijdens ons vorige bezoek aan "Barna" de geheugenkaart van de fotocamera
geformatteerd heeft. Staat er los van. Het is gewoon een geweldige stad!
dat mijn vriendin tijdens ons vorige bezoek aan "Barna" de geheugenkaart van de fotocamera
Wie gaat deze vakantie de foto's maken?Reisfreaks schreef:Wij gaan begin Juni 5 dagen naar Barcelona. Dit heeft helemaal niks te maken met het feit

- Reisfreaks
- Wereldreiziger
Iedereen verdient een 2e kans.Erik schreef:Wie gaat deze vakantie de foto's maken?Reisfreaks schreef:Wij gaan begin Juni 5 dagen naar Barcelona. Dit heeft helemaal niks te maken met het feit
lol
Net terug uit Luxemburg. Nu 5 maanden wachten.ketting schreef:ketting schreef: In april naar Les deux Alpes
In mei naar Luxemburg.
In oktober twee weken Nepal
In december een week Zwitserland.
Mijn vriend had het koud tijdens het kamperen afgelopen weekend, dus kamperen met hemelvaart zal het niet worden. Wel gaan we met Pinksteren een live-aboard doen: een langweekend leven op een boot en duiken 
En de voorspellingen zijn gunstig, morgen VLIEG ik naar Nederland!

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- LadyHeather
- Reisexpert
Ik zag net in de voorspellingen dat het na donderdag weer ietsje warmer wordt! Hoop het want ik ga wel kamperen met Hemelvaart!Jenny schreef:Mijn vriend had het koud tijdens het kamperen afgelopen weekend, dus kamperen met hemelvaart zal het niet worden. Wel gaan we met Pinksteren een live-aboard doen: een langweekend leven op een boot en duiken
Selalu mencari...
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
komend weekend ga ik weer een weekendje weg, we hopen dat het Zurich gaat worden maar kan maar zo zijn dat we in duitsland of frankrijk terecht komen want hebben nog geen accomodatie..
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Inmiddels hebben we acco kunnen regelen in Zurich, alleen staat het voor mij nog wat op losse schroeven, want moet eerst wat meer uitgerust zijn en fysiek weer wat opgeknapt zijn wil ik in staat zijn daar heen te gaan...