Rugzak Osprey Xenon 70, ervaring?
Rugzak Osprey Xenon 70, ervaring?
Hai,
Ik zit er aan te denken om de Xenon 70 rugzak van Osprey te kopen. Deze zat namelijk toch wel erg lekker in de winkel.
Nu vroeg ik mij af of iemand er ervaring mee heeft? Hoe is de tas als je er wat langer mee loopt?
En is het de moeite waard om de heupbanden te laten customizen (via het verwarmen?)
groetjes,
Jorieke
Ik zit er aan te denken om de Xenon 70 rugzak van Osprey te kopen. Deze zat namelijk toch wel erg lekker in de winkel.
Nu vroeg ik mij af of iemand er ervaring mee heeft? Hoe is de tas als je er wat langer mee loopt?
En is het de moeite waard om de heupbanden te laten customizen (via het verwarmen?)
groetjes,
Jorieke
- LadyHeather
- Reisexpert
Re: Rugzak Osprey Xenon 70, ervaring?
Hoi,
Beetje laat en eigenlijk maar een halve reactie.. ik heb namelijk niet de tas die jij wil kopen/hebt gekocht.. ik heb de Osprey Ariel 65 en de add on grab bag. Ben me t beide heel erg blij! Goede tas en draagt lekker.
Ik heb de heupband in de winkel idd laten verwarmen en daarna gedragen om die op mijn lichaam aan te passen. Ik denk dat het wel een voordeel oplevert al vraag ik me af hoe groot dat precies is aangezien je natuurlijk een broek aan hebt (wat eigenlijk een klein beetje in de weg zit met het vormen). Ik weet gewoon niet hoe groot het effect precies is. maar ik heb er iig geen last van
ds als je de keuze heb zou ik het laten doen.
Beetje laat en eigenlijk maar een halve reactie.. ik heb namelijk niet de tas die jij wil kopen/hebt gekocht.. ik heb de Osprey Ariel 65 en de add on grab bag. Ben me t beide heel erg blij! Goede tas en draagt lekker.
Ik heb de heupband in de winkel idd laten verwarmen en daarna gedragen om die op mijn lichaam aan te passen. Ik denk dat het wel een voordeel oplevert al vraag ik me af hoe groot dat precies is aangezien je natuurlijk een broek aan hebt (wat eigenlijk een klein beetje in de weg zit met het vormen). Ik weet gewoon niet hoe groot het effect precies is. maar ik heb er iig geen last van

Selalu mencari...
Bedankt voor de reactie. Ik heb hem ondertussen aangeschaft, zat een mooie korting op bij Bever Zwerfsport.
Hij zit nu in eerste instantie erg lekker, kijken hoe het is met de volledige reisuitrusting erin!
Hij zit nu in eerste instantie erg lekker, kijken hoe het is met de volledige reisuitrusting erin!
Zou je er misschien een producttest over willen schrijven? Dus wat zijn jouw ervaringen, wat vind je er handig aan en welke dingen zouden misschien beter kunnen? Welke dingen zitten er allemaal bij de tas (regenhoes etc etc). Op de producttest sectie kun je even rondklikken om inspiratie op te doen en om te kijken of je deze rugzal zou willen beschrijven?jorieke schreef:Bedankt voor de reactie. Ik heb hem ondertussen aangeschaft, zat een mooie korting op bij Bever Zwerfsport. Hij zit nu in eerste instantie erg lekker, kijken hoe het is met de volledige reisuitrusting erin!
Ik heb de rugzak nog niet gebruikt, dus ook niet getest... Maar als ik dat gedaan heb, wil ik zeker wel een producttest verslag schrijven. De andere product-test artikelen hebben mij tot nu toe ook goed geholpen
Je hoort nog van me!!!

Je hoort nog van me!!!