Goedkope maar goeie hotels in China
Goedkope maar goeie hotels in China
Hallo,
Ik heb blijkbaar niks beters te doen dan mijn computer te gebruiken plus minus 13 uur per dag en dan zit ik soms inplaats te leren over Windows te zoeken naar Hotels met bijvoorbeeld de zoek machine agoda, echter tegen een probleem blijf ik lopen.
En dat is er zijn goedkope hotels, maar het niet duidelijk of dat ook goed is, mijn belangrijkste eis is airco maar het moet ook goed schoon zijn, nou ontbijt hoeft er niet bij te zitten maar dat is wel een pre op zich.
Ik heb al van alles gevonden, en daarbij voornamelijk 3 sterren en 4 sterren en heb ik 2 sterren genegeerd, en ik heb in feite al wat matches gevonden alleen is moeilijk vast te stellen of het inderdaad zo goed is als beschreven wordt, en wat ik ook merk vooral aan agoda dat ze er nog +- 2 tot 4 euro tax en service kosten erbij doen, ik vindt dat voor land als china wel veel en kom ook tot conclusie dat rechtstreek boeken beter is.
Maar nou komt dus de vraag kan ik ook met een hotel onderhandelen en zeggen van ik blijf 20 dagen in Guanghzou, kan ik een korting krijgen? Ik heb hotels gevonden tussen de 17 euro en 35 euro en het liefste heb je dat zo goedkoop mogelijk, maar het moet ook fijn zijn om lang in hotel te kunnen blijven.
Dus tips? En hoe zit met wisselkoers staat deze beter in Augustus of is dat niet te voorspellen?
Ik heb blijkbaar niks beters te doen dan mijn computer te gebruiken plus minus 13 uur per dag en dan zit ik soms inplaats te leren over Windows te zoeken naar Hotels met bijvoorbeeld de zoek machine agoda, echter tegen een probleem blijf ik lopen.
En dat is er zijn goedkope hotels, maar het niet duidelijk of dat ook goed is, mijn belangrijkste eis is airco maar het moet ook goed schoon zijn, nou ontbijt hoeft er niet bij te zitten maar dat is wel een pre op zich.
Ik heb al van alles gevonden, en daarbij voornamelijk 3 sterren en 4 sterren en heb ik 2 sterren genegeerd, en ik heb in feite al wat matches gevonden alleen is moeilijk vast te stellen of het inderdaad zo goed is als beschreven wordt, en wat ik ook merk vooral aan agoda dat ze er nog +- 2 tot 4 euro tax en service kosten erbij doen, ik vindt dat voor land als china wel veel en kom ook tot conclusie dat rechtstreek boeken beter is.
Maar nou komt dus de vraag kan ik ook met een hotel onderhandelen en zeggen van ik blijf 20 dagen in Guanghzou, kan ik een korting krijgen? Ik heb hotels gevonden tussen de 17 euro en 35 euro en het liefste heb je dat zo goedkoop mogelijk, maar het moet ook fijn zijn om lang in hotel te kunnen blijven.
Dus tips? En hoe zit met wisselkoers staat deze beter in Augustus of is dat niet te voorspellen?
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Goedkope maar goeie hotels in China
tip??
boek een hotel voor 2 nachten en ga ter plekke kijken of je iets schoon vind en of je kunt onderhandelen
boek een hotel voor 2 nachten en ga ter plekke kijken of je iets schoon vind en of je kunt onderhandelen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ja, ter plekke kijken & onderhandelen. Ontbijt in China hebben wij altijd overgeslagen, zelfs als het gratis was - hangt natuurlijk af van smaak en voorkeuren maar daar zou ik me niet blind op staren.
En ik denk niet dat iemand iets kan zeggen over wisselkoersen over een paar maanden, als dat wel zo is ben ik ook erg geinteresseerd!!!
En ik denk niet dat iemand iets kan zeggen over wisselkoersen over een paar maanden, als dat wel zo is ben ik ook erg geinteresseerd!!!
Dat is iets dat wil ik mijn vriendin als opdracht geven, dat ze gaat controleren hoe de hotelen echt zijn en dan onderhandeld, maar de prijzen op internet zijn meestal goedkoper want als je gewoon aan komt zetten dan rekenen ze de retail prijs, dat houdt in de prijs wanneer je bij hotel aan klopt en een slaapplek nodig heb.bolletjeom schreef:tip??
Uiteraard wel goed idee, maar dan moet mijn vriendin dat wel op tijd doen, nu vindt ze het zelf te vroeg omdat te doen, ze zegt zelf die prijzen blijven het zelfde.
@irisH als er gratis ontbijt is zal ik dat altijd eten.
Voor duurdere hotels zijn de prijzen op internet vaak goedkoper dan in het echt, voor de goedkopere hotels is het net andersom. Het hangt er dus maar helemaal vanaf waar je wilt verblijven.
Ik zou echter nooit 20 dagen hotel boeken wanneer ik een plek niet gezie heb. Je weet nooit wat er mis is, en eenmaal geboekt is cancellen soms lastig!
Ik zou echter nooit 20 dagen hotel boeken wanneer ik een plek niet gezie heb. Je weet nooit wat er mis is, en eenmaal geboekt is cancellen soms lastig!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Voordat we in China waren zeiden wij dat ook
Maar je hebt groot gelijk en de Chinezen leken ervan te smullen dus het zal toch wel goed zijn.

- bolletjeom
- Reisexpert
ja, lang niet alle ontbijtjes die ik in china heb gezien konden me verleiden. En mij maak je wel blij met gebakken rijst of mihoen in de ochtend. Maar dumplings moet ik toch echt even voor wakker zijn en andere onherkenbare zaken die drijven in het vet zijn ook niet aan mij besteed.
Wij leefde op een koekjes ontbijt en haalde dan bij de gewone restaurantjes heerlijke lunches en diners.
De bapao is in Nederland ook lekkerder dan daar...
Wij leefde op een koekjes ontbijt en haalde dan bij de gewone restaurantjes heerlijke lunches en diners.
De bapao is in Nederland ook lekkerder dan daar...

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Ik heb net suggesties gekregen van zo'n bureau daar dus ga binnenkort mijn vriendin eens op pad sturen om het te laten controleren, reviews zeggen vaak ook al wat eigenlijk zo kun je wel eens lezen dat op ene verdieping schonere is dan de andere.
Het verloop van personeel in Azie is groot, dus diegene die het NU netjes schoon houdt, kan over maand vertrokken zijn. Kijk gewoon ZELF bij aankomst.Seeker schreef:... reviews zeggen vaak ook al wat eigenlijk zo kun je wel eens lezen dat op ene verdieping schonere is dan de andere.
Bovendien, jij vriendin is Aziatisch. Haar waarden en normen over wat goed en niet goed is, liggen vaak net een beetje anders als bij westerlingen. ZELF kijken en daar boeken dus!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Mijn vriendin mag eind keuze maken over het hotel, ik ben niet veel eisend mijn eis is dat er airco is