Ik ga regelmatig naar Denemarken, vaak met vliegtuig. Voor deze keer hebben wij besloten dat we met auto gaan, en gelukkig maar!Erik schreef:Gaat dit nog door ondanks het vliegverbod?Travel is life schreef:Morgen voor 5 dagen Denemarken
wat is de volgende bestemming
- Travel is life
- Reiziger
Re: wat is de volgende bestemming
Reizen maakt je rijk.
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Mijn volgende bestemming....is twee weken langer dan gepland in China, momenteel nog Beijing, verder moet ik nog maar even zien. Na vanmorgen weer in Beijing te zijn teruggekeerd van een fascinerende week in de DPRK kregen we vandaag definitief uitsluitsel dat onze vlucht is geannuleerd, we zijn nu omgeboekt naar de eerste beschikbare vlucht, dat is pas op 3 mei. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik hier nu wel of niet blij mee moet zijn...
- bolletjeom
- Reisexpert

2 weken later, wow
En je werkgever is daar blij mee?
Ik zou er gewoon het beste van maken. China is prachtig. zie het maar als een bonus vakantie. hoop dat je voldoende budget hebt voor 2 weken extra vakantie
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Hallo!
Ik ben nieuw hier, meteen een goede manier om mezelf voor te stellen dacht ik zo.
In juni ga ik naar Engeland, weer eens naar Londen. Voor het eerst in 11 jaar! Vroeger had ik er familie in de buurt wonen, dus kwam ik er veel. Nu al een hele tijd niet meer, dus het werd weer eens tijd. Maar ik ga ook naar Brighton. Daar ben ik nog nooit geweest. Als iemand leuke tips heeft voor Londen en Brighton: ik houd me aanbevolen.
En in september en oktober staat weer een grote reis voor de deur: Australië dit keer. Stond al zó lang op het lijstje. De tickets zijn geboekt. Op de heenweg stopover in Kuala Lumpur: ik ben benieuwd! Ook verblijf in Sydney al geregeld, maar voor de rest nog niets. En ik denk dat ik ook zo weinig mogelijk wel plannen, alleen een ruwe schatting maken van wat ik nu eigenlijk wil zien.
Groetjes!
Ik ben nieuw hier, meteen een goede manier om mezelf voor te stellen dacht ik zo.
In juni ga ik naar Engeland, weer eens naar Londen. Voor het eerst in 11 jaar! Vroeger had ik er familie in de buurt wonen, dus kwam ik er veel. Nu al een hele tijd niet meer, dus het werd weer eens tijd. Maar ik ga ook naar Brighton. Daar ben ik nog nooit geweest. Als iemand leuke tips heeft voor Londen en Brighton: ik houd me aanbevolen.
En in september en oktober staat weer een grote reis voor de deur: Australië dit keer. Stond al zó lang op het lijstje. De tickets zijn geboekt. Op de heenweg stopover in Kuala Lumpur: ik ben benieuwd! Ook verblijf in Sydney al geregeld, maar voor de rest nog niets. En ik denk dat ik ook zo weinig mogelijk wel plannen, alleen een ruwe schatting maken van wat ik nu eigenlijk wil zien.
Groetjes!
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Mijn derde vakantiebestemming die nog op de planning staat: (eigenlijk vierde maar het is m'n derde vakantie
na Londen, Keulen, Polen) wordt Nottingham van de zomer 

Weer een mooie Ryanair actie dus nu wel weer een vlucht naar Rome geboekt
Van 6 tot 11 juni, helemaal blij.
(We zouden eigen al gaan van 4 tot 9 juni maar er ging dus op 5 juni een vriendinnetje trouwen.)

Van 6 tot 11 juni, helemaal blij.

(We zouden eigen al gaan van 4 tot 9 juni maar er ging dus op 5 juni een vriendinnetje trouwen.)
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Nu dus Servië... En morgen via Hongarije naar Wenen. Wanneer ik dan verder kom, is ff afwachten.Jenny schreef:Misschien ga ik zondag naar Servie.... Maar ik hoop per vlieegtuig terug naar Nederland te kunnen en niet met de trein te hoeven!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- Travel is life
- Reiziger
En hoe is het nu?Jenny schreef:Nu dus Servië... En morgen via Hongarije naar Wenen. Wanneer ik dan verder kom, is ff afwachten.Jenny schreef:Misschien ga ik zondag naar Servie.... Maar ik hoop per vlieegtuig terug naar Nederland te kunnen en niet met de trein te hoeven!
Reizen maakt je rijk.
Ik ben inmiddels thuis
Gisteren voet gezet op Utrecht CS, ik was nooit zo blij daar aan te komen.
De treinreis was mooi, echt een aanrader. De manier waarop was echter erg hectisch, de drukte in de treinen en op de grotere stations. Klagende en boze mensen, onzekerheden die niet samen gaan met deadlines. Ff bijkomen, voordat ik woensdag naar Engeland vertrek

De treinreis was mooi, echt een aanrader. De manier waarop was echter erg hectisch, de drukte in de treinen en op de grotere stations. Klagende en boze mensen, onzekerheden die niet samen gaan met deadlines. Ff bijkomen, voordat ik woensdag naar Engeland vertrek

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Roadtrip in Southwest USA eind augustus en september.
Beignnen en eindigen in Colorado.
Duz, Rocky Mountains of course en nog Utah, Nevada, Arizona, California. Zoiets gaat het worden denk ik. We zien wel (tips zijn altijd welkom!).
Auto staat in ieder geval klaar en dan karren maar!
Beignnen en eindigen in Colorado.
Duz, Rocky Mountains of course en nog Utah, Nevada, Arizona, California. Zoiets gaat het worden denk ik. We zien wel (tips zijn altijd welkom!).
Auto staat in ieder geval klaar en dan karren maar!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
mijn 6e tripje van dit jaar is inmiddels ook geboekt, van 6 tot 12 mei zit ik in Parijs, ga daar een vriend opzoeken die ik al in geen 4 jaar meer gezien heb 

- bolletjeom
- Reisexpert
hé! doe jij eens rustig aan!!! het is APRIL. maand 4 op de kalender!!! en je hebt er al 5 tripjes opzitten?!?!? 

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ja zitten wel wat lekker korte spontane tripjes bij, blijft leuk
maar ja als je meteen op 1 januari al bezig bent gaat het hard 

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik ben inmiddels toch weer thuis, na een tripje naar Shanhaiguan zijn we bij terugkeer in Beijing maar weer eens langs het vliegveld gegaan, ineens was er wel ruimte op eerdere vluchten, en is het uiteindelijk exact één week vertraging geworden. Ergens wel jammer, maar toch ben ik ook wel blij dat ik nu weer thuis zit. En nu heb ik ook nog genoeg dagen over om in het najaar nog eens ver weg te gaan.bolletjeom schreef:
2 weken later, wow
En je werkgever is daar blij mee?
Ik zou er gewoon het beste van maken. China is prachtig. zie het maar als een bonus vakantie. hoop dat je voldoende budget hebt voor 2 weken extra vakantie
Nu alleen nog eens kijken wat ik allemaal bij de verzekering kan claimen, op een eerste vraag kreeg ik een duidelijk antwoord (alle extra reis- en verblijfkosten), maar eerst zien, dan geloven...
- bolletjeom
- Reisexpert
het heeft je dus wel vakantiedagen gekost bij je werkgever????