Gezocht: foto's en informatie van Australië

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
bolletjeom
Reisexpert

Gezocht: foto's en informatie van Australië

Bericht door bolletjeom »

Voor de nieuwe website zijn we hard bezig met reisinformatie updaten. Het hoofdstuk Australië bevat heel veel informatie maar de meeste van de mensen die achter de schermen werken zijn alweer een tijdje geleden in Ozz geweest.
Wie zou de artikelen eens willen lezen en willen kijken of de informatie nog up-to-date is?

Verder zoek ik foto's voor bij de verschillende hoofdstukken.
ik zoek nog een goede foto van:
- een mooi hostel
- stage
- Litchfield NP
- Great keppel Island
- whitsunday islands
- bier
- gsm of telefoneren

Wie wil er enkele digitale foto's van Australië aanbieden voor gebruik op de website (het moeten je eigen foto's zijn). Bij voorkeur horizontale foto's. We kunnen waarschijnlijk niet alle inzendingen gebruiken omdat er een uitsnede wordt gemaakt moet worden uit de foto. Hoe meer foto's hoe beter dus.
Foto's kan je mailen naar rudi@aroundtheglobe.nl
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: Gezocht: foto's en informatie van Australië

Bericht door Moira »

Hoi hoi,

Ik zou er best wel naar willen kijken. Ik ga zelf over 3 weken weer terug. Ik ben er voor het laatst in december 2009 geweest. Moet ik gewoon zelf op de website kijken of gaat het om specifieke teksten. Ik ben niet zo heel vlot ermee want ik heb niet altijd internet op dit moment.

gr van Moira
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Je kunt voor de teksten gewoon kijken op de website. Alles waar je tijd voor hebt is mooi meegenomen. Misschien dat je wilt mailen welke teksten volgens jou gewoon nog kloppen en als je verbeteringen ziet mag je die doormailen. Helemaal mooi zou zijn als je de tekst even in een word bestandje zet en herschrijft zoals je vind dat het moet zijn. Maar dat hoeft niet.

Alvast bedankt voor de foto en voor de intentie om de teksten te bekijken!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

Hoi Rudi,
je mag altijd mijn foto's gebruiken hoor: http://www.flickr.com/photos/nienkestra ... llections/

Groetjes Nienke
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Plaats reactie