turkisch airlines

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Jeannette
Reiziger
Contacteer:

turkisch airlines

Bericht door Jeannette »

Hallo,

Heeft iemand ervaring met turkisch airlines? Naast dat er daar 1 van neergestort is vorig jaar bij schiphol natuurlijk..
Ben op zoek naar ticket van amsterdam naar bankok en turkisch airlines is zo'n 100 euro goedkoper dat ik tot nu toe gezien heb..
live is not the amount of breaths you take but the moments that take your breath away
Erik
Site Admin

Re: turkisch airlines

Bericht door Erik »

Klein maandje geleden mee gevlogen en ik ben erg erg tevreden over. Ze vlogen netjes op tijd het personeel was vriendelijk en het eten was inbegrepen en best okay. De stoelen die wij hadden waren ook ruimer dan b.v. een charter en zaten goed. Ook het online inchecken en aangeven waar je wil zitten vond ik prettig. Zo weet je al voor je naar het vliegveld gaat welke plaatsen je waarschijnlijk gaat krijgen.

Als je met je creditcard betaald moet je nog wel een keer naar de balie komen, om deze te laten controleren, ook al is alles betaald. Waarom dit precies is weet ik niet. Maar was een unieke ervaring om je naam omgeroepen te horen op een vliegveld. Deze procedure stond trouwens ook netjes vermeld op de site. Voor de volledigheid, we vlogen van Amsterdam naar Istanbul.
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Ik heb er ook mee gevlogen (vorig jaar herfst) en is idd niks mis mee. Vliegen normaal gesproken op tijd en je kunt vooraf bij het boeken je preferred stoel opgeven. Als het uitkomt, zal ik zo weer mee vliegen. Alleen het vliegveld in Instanbul is een 'redelijke' chaos als je een overstap heb (en je gate zit op de begane grond)
tom
Reisexpert

Bericht door tom »

Ik heb ook een positieve ervaring met turkish. niet lang voor die ramp deed ik dezelfde route istanbul-amsterdam; prima. van de zomer vlieg ik weer met ze.
amassakoul
Jeannette
Reiziger
Contacteer:

Bericht door Jeannette »

Ok gelukkig positieve reacties.
Bij mij thuis alleen maar ja maar daar is er laatst een van neergestort.
Maar goed daar zijn het ouders voor natuurlijk.
live is not the amount of breaths you take but the moments that take your breath away
zus

Bericht door zus »

ook 1x mee gevlogen en ook geen problemen mee gehad
Plaats reactie