ATG ontmoetingsdag 17 april 2010
Re: ATG ontmoetingsdag 17 april 2010
Ik ben vooral een lezer op dit forum, maar waarschijnlijk kom ik zaterdag ook wel even langs!
Gezellig!
update: ik heb ook weer een telefoonnummer beschikbaar gesteld waar je naar toe kunt bellen als je het niet kunt vinden. Zie het eerste bericht!
update: ik heb ook weer een telefoonnummer beschikbaar gesteld waar je naar toe kunt bellen als je het niet kunt vinden. Zie het eerste bericht!
Wat is dat voor een raar nummer? 08 nog wat.......Erik schreef:Gezellig!

- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb dat rare 08 nogwat nummer net gebelt om te checken of het nog werkte en hij doet het. Dus.... Raar of niet, als het maar werkt, toch?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ja, maar is dit nu echt een mobiel nummer!? Of bel je dan via Australie ofzo
?

- bolletjeom
- Reisexpert
ik kreeg Erik aan de telefoon dus het zal wel niet via Ozz gaan en hij zal ons vast ook niet op gekke kosten jagen als we hem bellen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Het is een normaal (tijdelijk) telefoonnummer, dat doorgeschakeld wordt naar mijn mobiele telefoon.El Niño schreef:Ja, maar is dit nu echt een mobiel nummer!? Of bel je dan via Australie ofzo?
El Nino weet je al of je er zaterdag ook bij bent?
Ja, El Niño is erbij. Dexter ook trouwens.
Is Jaydee niet van de partij?
Volgens mij is dat een telefoon-IP nummer.bolletjeom schreef:ik heb dat rare 08 nogwat nummer net gebelt om te checken of het nog werkte en hij doet het. Dus.... Raar of niet, als het maar werkt, toch?
Nope.Erik schreef:Is Jaydee niet van de partij?
Heb helaas andere plannen. Misschien als ik mn karma terug krijg die van de week ineens misterieus zijn verdwenen

Mij gaat het financieel gezien (treinkaartje) ff niet lukken, jammer.
Maar veel plezier met elkaar!!
Hey Angela van waar moet je komen, misschien kun je met iemand de kosten door samen te reizen?!Angela82 schreef:Mij gaat het financieel gezien (treinkaartje) ff niet lukken, jammer.
t was ff klooien, maar je Karma staat weer op nul hoor. Kom jenu weljaydee schreef:Nope.Erik schreef:Is Jaydee niet van de partij?
Heb helaas andere plannen. Misschien als ik mn karma terug krijg die van de week ineens misterieus zijn verdwenen

hahaha thanks.El Niño schreef:t was ff klooien, maar je Karma staat weer op nul hoor. Kom jenu weljaydee schreef:Nope.Erik schreef:Is Jaydee niet van de partij?
Heb helaas andere plannen. Misschien als ik mn karma terug krijg die van de week ineens misterieus zijn verdwenen?
Maar eigenlijk kan ik nogsteeds niet, ben een druk bezet man