nordic master bango 55
-
- Contacteer:
nordic master bango 55
hoi iedereen,
ik vertrek binnenkort naar peru voor 2,5 maanden. Aangezien mij wordt aangeraden een rugzak mee te nemen ipv een valies of koffer, heb ik, na wat rondvraag, een nordic master kunnen lenen van iemand. Ik ken echter helemaal niets van rugzakken en ik kan er ook niets over vinden op het internet. Dus als iemand deze rugzak (bango 55) ook gebruikt of hetzelfde merk, alle info is welkom. Ik veronderstel dat die 55 trouwens wil zeggen dat de inhoud 55l is? Ik mag 20kg meenemen, is dat dan genoeg?
bedankt
Lotte
ik vertrek binnenkort naar peru voor 2,5 maanden. Aangezien mij wordt aangeraden een rugzak mee te nemen ipv een valies of koffer, heb ik, na wat rondvraag, een nordic master kunnen lenen van iemand. Ik ken echter helemaal niets van rugzakken en ik kan er ook niets over vinden op het internet. Dus als iemand deze rugzak (bango 55) ook gebruikt of hetzelfde merk, alle info is welkom. Ik veronderstel dat die 55 trouwens wil zeggen dat de inhoud 55l is? Ik mag 20kg meenemen, is dat dan genoeg?
bedankt
Lotte
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: nordic master bango 55
wat wil je weten over een rugzak?
Een rugzak is een rugzak. merk en type zijn vrij onbelangrijk. het is belangrijk dat hij je goed past en dat is voor ieder mens verschillend. 55 liter is inderdaad de inhoud en soms kan je daar met gemak 20 kilo in kwijt en soms is dat lastig.
20 kilo steentjes gaat makkelijk, 20 kilo veren wordt proppen
mocht je op reis gaan en die rugzak zelf veel moeten dragen omdat je ook met het openbaar vervoer gaat dan zou je streefgewicht rond de 15 kilo moeten zitten. Hoe lichter hoe langer jij het volhoudt om ermee rond te lopen
Een rugzak is een rugzak. merk en type zijn vrij onbelangrijk. het is belangrijk dat hij je goed past en dat is voor ieder mens verschillend. 55 liter is inderdaad de inhoud en soms kan je daar met gemak 20 kilo in kwijt en soms is dat lastig.
20 kilo steentjes gaat makkelijk, 20 kilo veren wordt proppen

mocht je op reis gaan en die rugzak zelf veel moeten dragen omdat je ook met het openbaar vervoer gaat dan zou je streefgewicht rond de 15 kilo moeten zitten. Hoe lichter hoe langer jij het volhoudt om ermee rond te lopen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Contacteer:
snelle reactie
ja dat wilde ik dus weten. En ik ga normaal niet teveel rondtrekken, dus ik zal meer met een dagrugzak rondlopen dan met deze,deze dient enkel ipv een valies vooral.

ja dat wilde ik dus weten. En ik ga normaal niet teveel rondtrekken, dus ik zal meer met een dagrugzak rondlopen dan met deze,deze dient enkel ipv een valies vooral.
- bolletjeom
- Reisexpert
vergis je niet hoeveel je met dat ding rond loopt als je echt gaat reizen als een backpacker.
Van je hostel lopend naar het busstation. In een stad van hostel naar hostel om een slaapplek te vinden
Van je hostel lopend naar het busstation. In een stad van hostel naar hostel om een slaapplek te vinden
-
- Contacteer:
ik ga niet reizen als backpacker, ik ga vrijwilligerswerk doen. Dus ik denk niet dat ik zoveel ga rondlopen met die rugzak
- bolletjeom
- Reisexpert
ok, dan maakt het niet zoveel uit hoeveel je mee sjouwt als je maar binnen de limieten van de luchtvaartmaatschappij blijft
zelf loop ik nooit zo heel veel met de backpack op mn rug dus heb inmiddels een tas gekocht die je als tas kan dragen (klinkt logisch), maar ook op wieltjes en als rugtas. Als rugtas natuurlijk geen lange hikes in de jungle maar van hostel naar het busstation is geen enkel probleem.
Ben er erg tevreden over
Ben er erg tevreden over
-
- Contacteer:
ja de limiet is 20 kg dacht ik, dus daarom dat ik me dat afvroeg of die 55l dan genoeg was
- bolletjeom
- Reisexpert
of 20 kg past in 55 liter hangt dus af van wat je meeneemt.
schoenen zijn zwaar en nemen veel ruimte is.
blousjes zijn vele malen lichter dan t-shirts...dus kwestie van proberen
schoenen zijn zwaar en nemen veel ruimte is.
blousjes zijn vele malen lichter dan t-shirts...dus kwestie van proberen
-
- Contacteer:
ja normaal neem ik niet zoveel schoenen mee, een paar dat ik aanheb en 2 in de rugzak ofzo, desnoods een paar in mijn handbaggage. En ik moet ook geen megadikke truien meenemen, dus het zullen vooral lichte truien, tshirts en broeken zijn. En toiletmateriaal natuurlijk