minbuza site
- bolletjeom
- Reisexpert
minbuza site
ben ik gek aan het worden???
als je op de site van minbuza ging kijken hadden ze altijd de mogelijkheid om de meest recente aanpassingen in reisadviezen te bekijken. Ik kan dat helemaal niet meer terug vinden op de site.
Iemand van jullie enig idee waar ik dat kan vinden?
http://www.minbuza.nl/nl/Reizen_en_Landen
als je op de site van minbuza ging kijken hadden ze altijd de mogelijkheid om de meest recente aanpassingen in reisadviezen te bekijken. Ik kan dat helemaal niet meer terug vinden op de site.
Iemand van jullie enig idee waar ik dat kan vinden?
http://www.minbuza.nl/nl/Reizen_en_Landen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: minbuza site
volgens mij waren ze even bezig met werkzaamheden want hij doet het gewoon bij mij (duurde eerste wel erg lang met laden van de site)
- bolletjeom
- Reisexpert
de site doet het wel
ik zoek de pagina met het overzicht van de meest recente aanpassingen
ik zoek de pagina met het overzicht van de meest recente aanpassingen
ja het lijkt erop dat ze het een en adnere hebben wegehaald. (tijdelijk onderhoud misschien)
Volgens mij wordt al een heel lang tijdje (iig vanaf de zomer 2009, maar daarvoor volgens mij ook al) per land aangegeven wat er veranderd is. Dwz dat je eerst naar het land gaat en dan krijg je eerst een overzichtje wat er veranderd en dan de complete beschrijving.
- bolletjeom
- Reisexpert
ja, dat deden ze altijd al maar er was dus ook een fijna pagina met een overzicht van meest recente aanpassingen.
Handig als je nieuws berichtjes schrijft of van meerder landen wil weten hoe het is. Nu moet ik er 3 aanklikken om te kijken of er nog iets veranderd is.
Allemaal niet het einde van de wereld natuurlijk maar ik dacht dus dat ik die optie gewoon over het hoofd zag op de site.
Lijkt er op dat het gewoon niet meer bestaat
Handig als je nieuws berichtjes schrijft of van meerder landen wil weten hoe het is. Nu moet ik er 3 aanklikken om te kijken of er nog iets veranderd is.
Allemaal niet het einde van de wereld natuurlijk maar ik dacht dus dat ik die optie gewoon over het hoofd zag op de site.
Lijkt er op dat het gewoon niet meer bestaat