ATG ontmoetingsdag 17 april 2010
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: ATG ontmoetingsdag 17 april 2010
of wel om te laten zien hoe leuk het is die dag wel te komen 

Ff vergeten, ik kan niet omdat ik op vakantie ben...Jenny schreef:ik weet het nog niet zeker.... heb eigenlijk ook een duikweekend dat weekend, en moet ff bedenken wat ik liever doe
edit: hmmmm, dit klinkt wel heel fout.... geen idee hoe ik het recht moet breien, dus ik laat het maar staan. (m.a.w. ik moet kijken hoe ik het een en ander met werk kan combineren.)

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Zekers! Alle ATG'ers met minus karma verzamelt U >:)El Niño schreef:Als Dexter komt kan ik eigenlijk niet achter blijven. Ik probeer er te zijn, maar houd nog even slag om de arm....op 17 april word ik nl denk ik geacht ergens anders te zijn.......voor werk! Wie verzint datDexter schreef:Het is helaas wederom niet in de mooiste stad van het land, maar zal dit keer hoogst waarschijnlijk wel even een drankje doen. Tenzij het regent.
- bolletjeom
- Reisexpert
17 april komt dichter en dichter bij. Ik heb dit topic dus maar even Sticky gemaakt.
We hebben al wat toezeggingen van de vastere bezoekers van het forum maar ik wil vooral ook een oproepje plaatsen aan alle mensen die op dit forum alleen maar mee lezen of af en toe een vraag stellen. KOM OOK!!!
De ontmoetingsdag van Around The Globe is geen incrowd bijeenkomst. Het is vooral ook bedoelt voor mensen die misschien nog moeten beginnen met hun eerste grote reis om eens te praten met mensen die al ervaring hebben. Gewoon om gezellig te kletsen over een het onderwerp reizen, iets waar je vrienden en familie misschien helemaal geen zin in hebben.
Het is allemaal heel vrijblijvend. Je komt gewoon naar de kroeg en als je geen zin meer hebt ga je gewoon weer naar huis.
De volgende mensen hebben min of meer zeker aangegeven te komen
Dexter
El Nino
Merel
nanneke
Eefje
Nam Chun Melis
Laosfan / sander
Tijn
Rick
Hildo
Erik
Ik en Jeroen
We hebben al wat toezeggingen van de vastere bezoekers van het forum maar ik wil vooral ook een oproepje plaatsen aan alle mensen die op dit forum alleen maar mee lezen of af en toe een vraag stellen. KOM OOK!!!
De ontmoetingsdag van Around The Globe is geen incrowd bijeenkomst. Het is vooral ook bedoelt voor mensen die misschien nog moeten beginnen met hun eerste grote reis om eens te praten met mensen die al ervaring hebben. Gewoon om gezellig te kletsen over een het onderwerp reizen, iets waar je vrienden en familie misschien helemaal geen zin in hebben.
Het is allemaal heel vrijblijvend. Je komt gewoon naar de kroeg en als je geen zin meer hebt ga je gewoon weer naar huis.
De volgende mensen hebben min of meer zeker aangegeven te komen
Dexter
El Nino
Merel
nanneke
Eefje
Nam Chun Melis
Laosfan / sander
Tijn
Rick
Hildo
Erik
Ik en Jeroen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Argh ik wist dat er iets de 17e was.
Hopelijk kan ik het combineren aangezien het andere min of meer ook al vast staat. Zal het zo snel mogelijk laten weten. 

- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
hey beste atg bezoekers,
heb al een leuk lijstje qua aanmeldingen binnen, maar wil graag meer gezichten aanwezig zien.
dus heb jij je nog niet aangemeld doe het dan lekker als je wil komen, ook al ben je nog maar net op atg of al langer maakt niet uit we maken er gewoon een gezellige dag van met zijn allen.
gr ron
heb al een leuk lijstje qua aanmeldingen binnen, maar wil graag meer gezichten aanwezig zien.
dus heb jij je nog niet aangemeld doe het dan lekker als je wil komen, ook al ben je nog maar net op atg of al langer maakt niet uit we maken er gewoon een gezellige dag van met zijn allen.
gr ron

geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
http://www.rocomo.nl
Ik ben meer een meelezer dan schrijfster, maar zou het wel leuk vinden.
Ik ga kijken of ik kan en hoe ik er eventueel naar toe ga,
Ik ga kijken of ik kan en hoe ik er eventueel naar toe ga,
- bolletjeom
- Reisexpert
Leuk Angela!
Hopelijk tot dan!
Ik weet niet of je bekend bent in Utrecht maar het is te lopen vanaf het station.
Hopelijk tot dan!
Ik weet niet of je bekend bent in Utrecht maar het is te lopen vanaf het station.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Misschien dat ik eroverheen gelezen heb, maar is er al een locatie bekend in Utrecht?
De Beursketting schreef:Misschien dat ik eroverheen gelezen heb, maar is er al een locatie bekend in Utrecht?
Ah, daar ben ik wel eens geweest. Ik denk dat ik ook kom, maar dat is nog niet helemaal zeker.
Hoe lang is het ongeveer lopen vanaf het station? Dan kan ik daarmee rekening houden in de planning.
5 á 10 minuten, afhankelijk van hoe snel je loopt.
In 5 minuten van het station naar de Beurs? dat is geen lopen maar bijna rennen!ketting schreef:5 á 10 minuten, afhankelijk van hoe snel je loopt.

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
hmm, dan hou ik het maar even op 10 minuten...