route en tips indonesie
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: route en tips indonesie
wij hebben die boot ook genomen. op de heenweg stopt hij wel op Komodo. Daarna zijn we vanuit flores ook nog naar Rinca geweest. Het is allebei mooi maar Komodo toch net een tikkeltje mooier dan Rinca.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
wij zijn nu ter plaatste en denken erover die boottocht te boeken van flores naar lombok (zoals jenny heeft gedaan) de beschrijving geeft echter aan dat je langs Rinca gaat, maar is niet duidelijk of je ook op dit eiland stopt om foto's van de komodoveraan te maken en rond te lopen. Weet jij jenny, of iemand anders, hoe dit zit?
Als je met de boot van Flores naar Lombok gaat, stop je zeer zeker op Rinca. Sterker nog, je kan op het eiland een wandeling maken onder leiding van een gids over het prachtige Rinca, waarbij je op zoek gaat naar de varanen, naar buffels en bijzondere vogels. Dit zit gewoon bij de prijs is.
Zie ook m'n reisverslag op http://www.ikreis.net/main.php?cid=190.
Zie ook m'n reisverslag op http://www.ikreis.net/main.php?cid=190.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
we hebben er zin in! bedankt voor je snelle antwoord!
- bolletjeom
- Reisexpert
onze trip die bij dezelfde maatschappij was als jenny stopte niet in Rinca maar op Komodo. Ik geloof dat ie op de terug weg wel op Rinca stopte en niet op Komodo.
Wij namen de boot Lombok naar Flores en je kunt ook Flores naar Lombok nemen of de hele trip op en neer doen.
Het doel van de trip is zo'n beetje om de komodovaranen te gaan zien dus je stopt er zeker en je kunt een wandeling met gids maken.
Je betaald een entree voor het nationale park en wat ik begreep was die meerdere dagen geldig dus kon je later vanuit flores nog eens terug om het andere eiland te bezoeken als je wilde.
Ik weet niet of dat nog steeds zo werkt
Wij namen de boot Lombok naar Flores en je kunt ook Flores naar Lombok nemen of de hele trip op en neer doen.
Het doel van de trip is zo'n beetje om de komodovaranen te gaan zien dus je stopt er zeker en je kunt een wandeling met gids maken.
Je betaald een entree voor het nationale park en wat ik begreep was die meerdere dagen geldig dus kon je later vanuit flores nog eens terug om het andere eiland te bezoeken als je wilde.
Ik weet niet of dat nog steeds zo werkt
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl