Retourtickets in Thailand en Maleisie verplicht?
Retourtickets in Thailand en Maleisie verplicht?
Ik heb gehoord dat het in sommige landen verplicht is om een retourticket te hebben op het moment dat je het land binnenkomt. Weet iemand of dit ook voor Thailand en Maleisie geldt? Ik ben namelijk van plan om binnenkort naar Maleisie en Thailand te gaan, maar wil nog geen retourticket van te voren kopen, om nog een beetje flexibel te blijven.
retout ticket
Ik heb veel gereisd in Azië, ook in Maleisië, Thailand en Indonesië, maar er is mij nog nooit gevraagd bij de douane naar mijn vliegticket!
- bolletjeom
- Reisexpert
hmmm.ik had een paar dagen geleden op dit bericht gereageerd....dacht ik
anyway, Er is mij ook nog nooit naar gevraagd maar het kan wel gebeuren. de luchtvaartmaatschappij met wie je vertrekt is degene die dit moet checken. Bel hen anders even om te vragen of ze daar moeilijk over doen
anyway, Er is mij ook nog nooit naar gevraagd maar het kan wel gebeuren. de luchtvaartmaatschappij met wie je vertrekt is degene die dit moet checken. Bel hen anders even om te vragen of ze daar moeilijk over doen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
De laatste week heb ik toevallig gehoord dat meerdere mensen problemen hebben met Maleisie, Thailand nooit gehoord of gemerkt.
Sommigen mensen hadden problemen bij het inchecken bij de vliegtuigmaatschappij die denkt dat een retour ticket nodig is voor een visum. Meestal lukt het om uit te leggen dat dit niet zo is. Aan de grens van Maleisie zelf is volgens mij geen enkel probleem.
Voor Indonesie heb je in elk geval een retour ticket nodig.
Sommigen mensen hadden problemen bij het inchecken bij de vliegtuigmaatschappij die denkt dat een retour ticket nodig is voor een visum. Meestal lukt het om uit te leggen dat dit niet zo is. Aan de grens van Maleisie zelf is volgens mij geen enkel probleem.
Voor Indonesie heb je in elk geval een retour ticket nodig.
- bolletjeom
- Reisexpert