Travel/flight bag
Travel/flight bag
Ik ben op dit moment bezig met inventariseren welke zaken ik al heb en welke niet ivm reisuitrusting, nu ben ik op zoek naar een travel/flight bag voor om je backpack (heb begrepen dat je dan ook een slotje erom heen kan doen zodat die dicht zit). Dit lijkt me wel fijn in hostels e.d.
Waar kan je travelbags kopen? En moet ik nog ergens op letten?
Waar kan je travelbags kopen? En moet ik nog ergens op letten?
Re: Travel/flight bag
Ik heb er zelf één gekocht bij Beversport, maar je kan ze op veel meer plekken kopen, waaronder ook Schiphol!
Ik heb destijds een zwarte gekocht, maar ik vind nog steeds dat ik voor een gele had moeten gaan, omdat deze veel meer opvallen op de bagageband enzo. Je kan erover nadenken wat je wilt, ze hebben niet altijd meerdere kleuren, maar als je de optie hebt. Zlef heb ik een waterdichte die ook als hoes erover heen kan als je een keer in een regenbui komt, dus zowel flightbag als hoes. Vindt hetzelf erg handig, omdat je kleren minder snel nat worden, zo'n hoes houdt het water (bijna) volledig tegen.
Verder goed kijken hoe het slotje erop kan en of het voor jouw gevoel stevig genoeg is.
Succes met zoeken en kiezen!
Ik heb destijds een zwarte gekocht, maar ik vind nog steeds dat ik voor een gele had moeten gaan, omdat deze veel meer opvallen op de bagageband enzo. Je kan erover nadenken wat je wilt, ze hebben niet altijd meerdere kleuren, maar als je de optie hebt. Zlef heb ik een waterdichte die ook als hoes erover heen kan als je een keer in een regenbui komt, dus zowel flightbag als hoes. Vindt hetzelf erg handig, omdat je kleren minder snel nat worden, zo'n hoes houdt het water (bijna) volledig tegen.
Verder goed kijken hoe het slotje erop kan en of het voor jouw gevoel stevig genoeg is.
Succes met zoeken en kiezen!
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Ik heb deze inderdaad ook bij Bever Sport gekocht gelijk met mijn backpack. Wij gebruiken deze vooral als we vliegen of met de bus en trein gaan. Verder als regenjas omdat je ze perfekt over de backpack kan vouwen. Wij reizen al 2.5 jaar rond en die zak ziet er niet uit maar onze backpacks zien er nog als nieuw uit. Ik vind ze in ieder geval ideaal.
gr van Moira
Ik heb deze inderdaad ook bij Bever Sport gekocht gelijk met mijn backpack. Wij gebruiken deze vooral als we vliegen of met de bus en trein gaan. Verder als regenjas omdat je ze perfekt over de backpack kan vouwen. Wij reizen al 2.5 jaar rond en die zak ziet er niet uit maar onze backpacks zien er nog als nieuw uit. Ik vind ze in ieder geval ideaal.
gr van Moira
Hallo,
Ik heb een oranje flight bag van Perry Sport, die inderdaad ook als regenhoes gebruikt kan worden. Met de kleur ben ik nog altijd blij vanwege de herkenbaarheid op bagageband en bijv. ook op bussen. Kijk wel even of je bagpack niet al een regenhoes heeft want dan heb je dat al niet meer los nodig denk ik.
Groetjes Iris
Ik heb een oranje flight bag van Perry Sport, die inderdaad ook als regenhoes gebruikt kan worden. Met de kleur ben ik nog altijd blij vanwege de herkenbaarheid op bagageband en bijv. ook op bussen. Kijk wel even of je bagpack niet al een regenhoes heeft want dan heb je dat al niet meer los nodig denk ik.
Groetjes Iris
Ik heb mijn backpack al jaren en hij heeft helaas geen regenhoes dus nog een reden om een flightbag aan te schaffen! Dank voor de informatie, vind het ook vooral handig ivm herkenbaarheid enz.
ik wilde vanavond(perrykoopavond) naar deze gaan kijken:
http://www.perrysport.nl/product/163700_mandabe-m/
tenminste de omschrijving is:
"Multifunctionele transporthoes, Geschikt als reistas, rugzak transporthoes en rugzak regenhoes"
Dus ik ging er vanuit dat het ook soort van flightbag is, maar kan op het plaatje geen rits oid zien..
Kent iemand deze toevallig?
http://www.perrysport.nl/product/163700_mandabe-m/
tenminste de omschrijving is:
"Multifunctionele transporthoes, Geschikt als reistas, rugzak transporthoes en rugzak regenhoes"
Dus ik ging er vanuit dat het ook soort van flightbag is, maar kan op het plaatje geen rits oid zien..
Kent iemand deze toevallig?
live is not the amount of breaths you take but the moments that take your breath away
- bolletjeom
- Reisexpert
ik zie ook geen rits. Het lijkt een beetje of je hem aan moet snoeren en hij niet helemaal om de tas past
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ja dat idee had ik ook al, maar dan is t ook niet echt een flightbag dus maar een dure regenhoes..
Vind t wat vreemd. Hoop dat ik vanavond op tijd ben met tentamen dan kan ik naar de winkel toe om te kijken ipv webshop..
Vind t wat vreemd. Hoop dat ik vanavond op tijd ben met tentamen dan kan ik naar de winkel toe om te kijken ipv webshop..
live is not the amount of breaths you take but the moments that take your breath away
Ben naar de Perry geweest. Het is toch ook een flightbag met rits. Deze zit naar binnengerold.
Gekocht voor rond de 20 euro (30 euro -25%) Dus volgens mij niet duur.
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
ik gebruik mijn flight bag alleen als ik vlieg, verder mocht ik een bus in gaan of een boot op dan gebruik ik mijn regen hoes die bij mijn backpack zit.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
http://www.rocomo.nl
Bij ons was die uitverkochtJeannette schreef:Ben naar de Perry geweest. Het is toch ook een flightbag met rits. Deze zit naar binnengerold.

- bolletjeom
- Reisexpert
onze bever had laatst die met de rits niet meer. tenminste niet degene die ik heb en wil vervangen. ik heb een rechthoekige rits en niet 1 rechte rits in het midden. Ik kan een hele flap openritsen. dat is super makkelijk met je tas er in stoopen. Je legt hem over je tas, rolt de tas om en doet de rits dicht. Geen gedoe met erin proppen enzo
Koop in iedergeval niet een fligthbag type plunje zak met aantrek koord. Dat werkt voor geen meter.
Koop in iedergeval niet een fligthbag type plunje zak met aantrek koord. Dat werkt voor geen meter.
Bij de vrijbuiter (oa in Roden) hebben ze van het eigen merk ook een flight bag, en het staat mij bij dat het hier maar 12euro ofzo was..
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Ik heb ook de flightbag met rits inderdaad heb er 25 euro voor betaald rits dicht slotje eraan en klaar. Ik vind het prettig dat niets stuk kan gaan omdat er geen lose onderdelen aan zitten.
Ik heb ook de flightbag met rits inderdaad heb er 25 euro voor betaald rits dicht slotje eraan en klaar. Ik vind het prettig dat niets stuk kan gaan omdat er geen lose onderdelen aan zitten.
- bolletjeom
- Reisexpert
het enige jammere is dat mijn flightbag nu iedere keer stuk is
Ik moet alweer een nieuwe omdat ie kapot is gescheurd door ergens achter te blijven hangen ofzo. Dat is al de derde in mijn reiscarriere... Maar goed. het is altijd beter dan dat je tas komt vast te zitten en kapot gaat.

Ik moet alweer een nieuwe omdat ie kapot is gescheurd door ergens achter te blijven hangen ofzo. Dat is al de derde in mijn reiscarriere... Maar goed. het is altijd beter dan dat je tas komt vast te zitten en kapot gaat.