Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
goed en slecht nieuws
slechte eerst. 1 van mijn 3 thailand reizenis gecancelled. heel handig de middelste. dus mag ik voor 2,5 week terug komen naar nederland
Goede nieuws.... ik heb net een vakantietje geboekt Ik ben nu toch al 7 dagen thuis dus het begon te kriebelen
Begin mei 4 daagjes Riga (Letland)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ik ken wel vrij veel mensen die naar Riga zijn geweest alleen dat zijn allemaal mannen en voor zuip/vrijgellen feestjes, dus aan hun info heb je niets.
Ik heb alleen maar slecht nieuws, een vriendinnetje gaat trouwen 5 juni. Laten we nou net 4 juni naar rome gaan voor een weekje, dat gaat dus niet door. Beetje balen want laat Rome nou net niet echt een goedkoop ticket zijn geweest (100 p.p.) en had er best wel zin in.
Nou ja mogelijk kan ik van de zomer nog wat anders doen.
het om laten zetten van een ticket op iemand anders naam kost vaak 100 euro. waarom zou iemand dat extra willen betalen op zo'n goedkope vlucht??
Ik haat huwelijken!! men verwacht dat jij jou leven op hold zet voor hun datum. Vind het ook behoorlijk laat om mid mei aan te geven dat je van mensen verwacht dat ze er begin juni zijn (of ligt dat aan mij?) En dan mag je ook nog eens 5 keer per jaar een nieuwe outfit gaan aanschaffen als je een beetje pech hebt
bolletjeom schreef:Ik haat huwelijken!! men verwacht dat jij jou leven op hold zet voor hun datum. Vind het ook behoorlijk laat om mid mei aan te geven dat je van mensen verwacht dat ze er begin juni zijn (of ligt dat aan mij?) En dan mag je ook nog eens 5 keer per jaar een nieuwe outfit gaan aanschaffen als je een beetje pech hebt
In wat voor een tijdzone zit jij tegenwoordig?????? Hier is het pas eind maart...
Fiji eerst, vanuit N-Z mag ik hopen. Anders maak je wel een hele gekke route.
Egypte stond nooit op mijn wensenlijst en de laatste tijd overweeg ik steeds meer om die kant op te gaan. Soms doet je hoofd rare dingen....
4 keer in een jaar naar het buitenland vind een gemiddelde nederlander geen matig jaar hoor
Je gaat met de verkeerde mensen om (ons) als je het gevoel hebt dat dit een tegenvallende "score" is
want van nz kom ik eerst weer naar nl toe, zal dan vervolgens een tijdje moeten werken voordat ik weer op reis kan gaan. egypte mede omdat je daar kunt kitesurfen en wil dat nu toch echt eens leren en waarom dan niet in een land waar ik nog niet ben geweest. maar goed kan maar zo dat de reis planning weer helemaal over de kop gaat je weet het nooit.