top 10 NIET bezoeken lijst
Re: top 10 NIET bezoeken lijst
Ik vind het een nare trend op internet: al die negativiteit, oordelen en voorkauwen van meningen.
Ik mag hopen als er op ATG echt zo'n lijst komt, dat het een ander niveau heeft dan die in openingspost.
Ik mag hopen als er op ATG echt zo'n lijst komt, dat het een ander niveau heeft dan die in openingspost.
Helemaal mee eens!myrte schreef:Ik vind het een nare trend op internet: al die negativiteit, oordelen en voorkauwen van meningen.
Waarom al die lijstjes als 'top 10 NIET bezoeken lijst', 'top 10 party eilanden', 'top 10 hostels'..... Mensen volgen de kudde, en denken niet zelf na. Men durft niet iets nieuws te ontdekken en ergens blanco naar toe te gaan. Heel jammer!!!!!
De vraag is dan in hoeverre maten je daar als website aan mee moet/wilt doen. Ga je voor een klein aantal reizigers. of voor de grote grijze massa.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Die lijstje zijn wel de berichten die altijd scoren en bij de meest succesvolle nieuwsberichten in aantal lezers horen... Als deze website wil blijven bestaan heb je bezoekers (= inkomsten) nodig. De keuze om te gaan voor een klein aantal reizigers is geen optie, tenzij iedereen wil gaan betalen voor deze siteJenny schreef:Waarom al die lijstjes als 'top 10 NIET bezoeken lijst', 'top 10 party eilanden', 'top 10 hostels'..... Mensen volgen de kudde, en denken niet zelf na. Men durft niet iets nieuws te ontdekken en ergens blanco naar toe te gaan. Heel jammer!!!!!
De vraag is dan in hoeverre maten je daar als website aan mee moet/wilt doen. Ga je voor een klein aantal reizigers. of voor de grote grijze massa.

Maar het mooie van Around the Globe is dat iedereen bij kan dragen. Dus je ben vrij andere berichten dan lijstjes nieuwsberichten aan te dragen.

Zelf zie ik al die lijstjes trouwens als een inspiratie bron voor andere reizigers en niet als het volgen van de kudde.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
ik vind de lijstjes ook leuk als inspiratie bron voor lekkere actieve topics in het forum. komen altijd lekker veel meningen los.
Daarnaast ben ik zelf ook lijstjes gek. ik maak zeer regelmatig mijn persoonlijke top 10 van vanalles en nog wat om er achter te komen dat hetzelfde lijsjte er voor mij helemaal anders uitzag een paar maanden eerder.
Daarnaast ben ik zelf ook lijstjes gek. ik maak zeer regelmatig mijn persoonlijke top 10 van vanalles en nog wat om er achter te komen dat hetzelfde lijsjte er voor mij helemaal anders uitzag een paar maanden eerder.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Reiziger
- Contacteer:
Cherna Horna in Tjechie hoort eigenlijk ook in de top 10. Veel dwarse mannen (en vrouwen) met snorren. Kunnen geen engels en hebben een hekel aan toeristen.