Backpacken van Amsterdam naar Sziget
Backpacken van Amsterdam naar Sziget
vraagje,
ik wil graag met een vriend naar sziget (budapest) backpacken icm een global interrail pass. maar hoe moeten we naar sziget gaan? we willen er in 22 dagen heen en voor de terugweg kopen we een enkeltje terug naar amsterdam. voor ons beide de eerste keer om zoiets te ondernemen dus vraag ik jullie om tips:
hoe moeten we erheen? via het oostblok of kan het ook via frankrijk en italie ofzo?(tijd in gedachten genomen)
tips voor een lowbudget backpacktrip?
zijn er dingen die we absoluut moeten zien?
graag vraag ik jullie om me te helpen..
bij voorbaat dank
ik wil graag met een vriend naar sziget (budapest) backpacken icm een global interrail pass. maar hoe moeten we naar sziget gaan? we willen er in 22 dagen heen en voor de terugweg kopen we een enkeltje terug naar amsterdam. voor ons beide de eerste keer om zoiets te ondernemen dus vraag ik jullie om tips:
hoe moeten we erheen? via het oostblok of kan het ook via frankrijk en italie ofzo?(tijd in gedachten genomen)
tips voor een lowbudget backpacktrip?
zijn er dingen die we absoluut moeten zien?
graag vraag ik jullie om me te helpen..
bij voorbaat dank
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Backpacken van Amsterdam naar Sziget
tijd hebben jullie zat. Ik heb ooit de trein genomen naar milaan en was er binnen een dag.
ik zou dus gewoon landen uitzoeken die je aanspreken.
Wanneer je op je geld moet letten zijn oostbloklanden een idee. Daar zijn een hoop dingen net iets goedkoper.
Persoonlijk trekt me dat ook meer dan een rondje in westeuropa.
ik zou dus gewoon landen uitzoeken die je aanspreken.
Wanneer je op je geld moet letten zijn oostbloklanden een idee. Daar zijn een hoop dingen net iets goedkoper.
Persoonlijk trekt me dat ook meer dan een rondje in westeuropa.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ik ben met interrail in 44 uur van Skopje in Macedonie naar Noord Nederland gereisd en dan heb je dus al een groot deel van Europa gehad
Ik heb een maand met interrail rondgereisd en ben via salzburg naar Budapest gegaan dus in 2 dagen zat ik daar, en dat kan dus veel sneller 
Ik zelf zou als je op je budget wilt letten aanraden om richting oost europa te gaan.. schitterende steden en de cultuur is er toch een tikkie anders dan in west europa!
je zou er bijv voor kunnen kiezen om via duitsland, polen, tsjechie, en bijv roemenie die kant op te reizen, maar ook onderlangs Oostenrijk, Slovenie, Kroatie, Montenegro, Bosnie, Servie en dan naar Budapest is een optie!
Budapest is gewoon een heel erg centraal gelegen stad met veel reis opties, heb er zelf een half jaar gewoond dus als je nog vragen over de stad zelf hebt mag je die ook stellen

Ik zelf zou als je op je budget wilt letten aanraden om richting oost europa te gaan.. schitterende steden en de cultuur is er toch een tikkie anders dan in west europa!
je zou er bijv voor kunnen kiezen om via duitsland, polen, tsjechie, en bijv roemenie die kant op te reizen, maar ook onderlangs Oostenrijk, Slovenie, Kroatie, Montenegro, Bosnie, Servie en dan naar Budapest is een optie!
Budapest is gewoon een heel erg centraal gelegen stad met veel reis opties, heb er zelf een half jaar gewoond dus als je nog vragen over de stad zelf hebt mag je die ook stellen

ja zelf willen we ook graag een stukje frankrijk mee pakken en daarna het oostblok in lijkt ons ook leuk, maar is het in oost europa ook qua kamperen te doen of hebben jullie meer in hostels gezeten? en waar moet ik absoluut heen?