Nieuwe veiligheidsmaatregelingen Schiphol
Nieuwe veiligheidsmaatregelingen Schiphol
Vorige week werd bekend dat Schiphol nieuwe maatregelingen gaat treffen om de veiligheid van de luchthaven verder te verbeteren nu gebleken is dat via Schiphol iemand door de controle is geglipt en bijna een aanslag heeft kunnen plegen.
De oplossing is de "naaktscanner" of wel de bodyscanner versneld in te voeren. Wat er te zien is op de beelden kun je op deze video zien.
Bovendien is de kans dat je dood gaat in een vliegtuig 1 op de 1.7 miljoen vluchten. Zodra de terroristen afstappen van het idee om vliegtuigen te laten ontploffen en bijvoorbeeld overgaan op winkelcentra, moeten deze scanners daar dan ook komen?
Ik ben benieuwd wat jullie van de (nieuwe) maatregelen vinden en of het jullie weerhoud om met het vliegtuig te reizen.
De oplossing is de "naaktscanner" of wel de bodyscanner versneld in te voeren. Wat er te zien is op de beelden kun je op deze video zien.
Bovendien is de kans dat je dood gaat in een vliegtuig 1 op de 1.7 miljoen vluchten. Zodra de terroristen afstappen van het idee om vliegtuigen te laten ontploffen en bijvoorbeeld overgaan op winkelcentra, moeten deze scanners daar dan ook komen?
Ik ben benieuwd wat jullie van de (nieuwe) maatregelen vinden en of het jullie weerhoud om met het vliegtuig te reizen.
Re: Nieuwe veiligheidsmaatregelingen Schiphol
Nou het houdt me zeker niet tegen om te vliegen. Het is vooral onhandig.
Ik denk als iemand echt wat wil dat ze dan toch wel een manier vinden.
Ik denk als iemand echt wat wil dat ze dan toch wel een manier vinden.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb gister nog 2 pakjes vruchtensap in mijn handbagage 3 douanes door gekregen dus als iemand wat wil doen dan kan dat nog steeds
wel ongelooflijk veel meer beveiliging. Je struikelde in Parijs en Amsterdam over de zeer zwaar bewapende mannetjes.
ik ben geen voorstander van die naaktscan maar misschien nog wel minder voorstander van je compleet uit moeten kleden zoals nu het geval was. Gister was het -6 (!!!) in parijs en ik stond te bibberen bij de douane maar de sandalen (!! niet eens schoenen!!) moesten uit, het vest moest uit, de rits van de broek moest open
en dan sta je daar... in je t-shirt met een reepje onderbroek zichtbaar op je sokken 

wel ongelooflijk veel meer beveiliging. Je struikelde in Parijs en Amsterdam over de zeer zwaar bewapende mannetjes.
ik ben geen voorstander van die naaktscan maar misschien nog wel minder voorstander van je compleet uit moeten kleden zoals nu het geval was. Gister was het -6 (!!!) in parijs en ik stond te bibberen bij de douane maar de sandalen (!! niet eens schoenen!!) moesten uit, het vest moest uit, de rits van de broek moest open

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Dat je zaken door de douane kunt krijgen is harstikke makkelijk. Heb eind october nog een 1,5 liter fles voor de helft gevuld van Teheran naar schiphol door twee scans heen gekregen. 

- bolletjeom
- Reisexpert
ja, ik had het al gelezen.
Zat er natuurlijk dik in! en dan is het een collega. geen idee dus hoe blij sommige beveiligingsbeambtes worden van pasagiers
denk dat dit baantje een heel appart slag sollicitanten gaat trekken
Zat er natuurlijk dik in! en dan is het een collega. geen idee dus hoe blij sommige beveiligingsbeambtes worden van pasagiers
denk dat dit baantje een heel appart slag sollicitanten gaat trekken
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
ja idd, zullen wel geen vrouwlijke supermodelen zijn die mijn goddelijke lichaam willen checkuh.