ticket indonesie
ticket indonesie
hoihoi
Ik ben van plan van de zomer naar indonesie (sulawesi) te vliegen en zit alvast te kijken voor goedkope tickets.
Ik weet dat het gewoon veel zoeken is, maar misschien heeft iemand hier een tip die me sneller op weg helpt.
goekoopste wat ik tot nu toe gevonden heb is retourtje ams naar KL voor 725,- (turkish airlines dus overstap in istanbul). vandaar zou het dus een airasia ticket zijn naar manado of makkasar en ook weer terug. totaal dus zo'n 830,- euro
Ik heb ook al wel gekeken van londen en dusseldorf maar niks goedkoper gezien. Ik hoop dat het goedkoper kan; ik vlieg heen begin juli, terug eind augustus (flexibel met data). KL heb ik niks te zoeken dus retourtje ams-bali zou ideaal zijn.
iemand tips??
Ik ben van plan van de zomer naar indonesie (sulawesi) te vliegen en zit alvast te kijken voor goedkope tickets.
Ik weet dat het gewoon veel zoeken is, maar misschien heeft iemand hier een tip die me sneller op weg helpt.
goekoopste wat ik tot nu toe gevonden heb is retourtje ams naar KL voor 725,- (turkish airlines dus overstap in istanbul). vandaar zou het dus een airasia ticket zijn naar manado of makkasar en ook weer terug. totaal dus zo'n 830,- euro
Ik heb ook al wel gekeken van londen en dusseldorf maar niks goedkoper gezien. Ik hoop dat het goedkoper kan; ik vlieg heen begin juli, terug eind augustus (flexibel met data). KL heb ik niks te zoeken dus retourtje ams-bali zou ideaal zijn.
iemand tips??
amassakoul
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: ticket indonesie
Airasia vliegt ook Londen-Kuala Lumpur. Had je daar al naar gekeken??
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
ja ik had al gekeken. het scheelt een paar tientjes maar dan zit ik met een verschrikkelijk slechte aansluiting in london, zowel op de heen als terugweg.
maar dank voor je tip!
Misschien moet ik die ene turkishvlucht maar gewoon boeken. ik zie altijd aanbiedingen voor vliegen naar bali dus ik dacht dat dat wel goedkoop zou kunnen. maar ik ga natuurlijk in het verkeerde zeisoen.
maar dank voor je tip!
Misschien moet ik die ene turkishvlucht maar gewoon boeken. ik zie altijd aanbiedingen voor vliegen naar bali dus ik dacht dat dat wel goedkoop zou kunnen. maar ik ga natuurlijk in het verkeerde zeisoen.
amassakoul
hello!
Wij gaan deze zomer ook naar Sulawesi!
Gisteren geboekt met Turkish Airlines voor 700 euro!
Nu nog een ticket naar makassar vinden vanuit Jakarta, dit is nog niet zo evident. Heb jij al een idee?
Groetjes,
Linda
Wij gaan deze zomer ook naar Sulawesi!
Gisteren geboekt met Turkish Airlines voor 700 euro!
Nu nog een ticket naar makassar vinden vanuit Jakarta, dit is nog niet zo evident. Heb jij al een idee?
Groetjes,
Linda
Juli is uiteraard het hoogseizoen, alles onder de 850 euro naar Bali is een goede prijs.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Hoi Lindake, leuk dat je ook gaat!
Ik vlieg niet op jakarta maar op Kuala lumpur; dat was goedkoper toen ik boekte (totaal uiteindelijk 770 euro). Vandaar waarschijnlijk met airasia naar makkasar. Ik weet nog niet of ik online alvast ga boeken; dat schijnt nogal eens een gedoe te zijn met airasia. Je kan ook ter plekke boeken maar weet niet hoeveel dagen je dan moet wachten. tips hierover hoor ik ook graag
Ik vlieg niet op jakarta maar op Kuala lumpur; dat was goedkoper toen ik boekte (totaal uiteindelijk 770 euro). Vandaar waarschijnlijk met airasia naar makkasar. Ik weet nog niet of ik online alvast ga boeken; dat schijnt nogal eens een gedoe te zijn met airasia. Je kan ook ter plekke boeken maar weet niet hoeveel dagen je dan moet wachten. tips hierover hoor ik ook graag
amassakoul
Ik heb echt nooit problemen gehad met AirAsia en boeken online.tom schreef:...dat schijnt nogal eens een gedoe te zijn met airasia. Je kan ook ter plekke boeken maar weet niet hoeveel dagen je dan moet wachten. tips hierover hoor ik ook graag
Uiteraard kan je ter plekke boeken, maar wanneer je met AirAsia vliegt betaal je de hoofdprijs wanneer je zo kort voor vertrek past boekt. Zo zat ik ooit naast iemand die 150 euro betaalde voor een vlucht van BKK naar Singapore, terwijl ik voor 15 euro vloog. Zelfde stoelen, zelfde service, zelfde alles.
Andere maatschappijen hebben vaak vaste prijzen, maar om eerlijk te zijn kan ik niet zo snel een maatschappij noemen die van KL naar Makkassar vliegt.
Voor andere belangstellenden: je kan goedkoop met Silk Air van Singapore naar Manado,
oké, dat is handig om te weten!
Dan ga ik binnenkort maar vast die vlucht boeken. gaat dit ook op voor een vlucht van makassar naar balikpapan? Dit zal een andere maatschappij zijn, weet nog niet welke. Ik begreep dat deze binnelandse vluchten goedkoop blijven, klopt dat??
dank
Dan ga ik binnenkort maar vast die vlucht boeken. gaat dit ook op voor een vlucht van makassar naar balikpapan? Dit zal een andere maatschappij zijn, weet nog niet welke. Ik begreep dat deze binnelandse vluchten goedkoop blijven, klopt dat??
dank
amassakoul
Binnenlandse vluchten in Indonesië hebben vaste prijzen, die kun je gewoon ter plekke boeken. Al die maatschappijen bieden ongeveer hetzelfde voor dezelfde prijs, alleen Garuda is duurder.
Hey Jenny,
Dus vanuit Jakarta naar makassar gewoon ter plaatse regelen, volgens jou?
Heb nu al wat gekeken naar prijzen en Marpati is inderdaad goedkoper dan Garuda.
Ik heb er echt al zo veel zin in! Aangezien we maar 3 weken gaan, gaan we enkel Sulawesi bezoeken. We zijn gestart met duiklessen en hopen ginder ook een aantal duiken te doen.
Tom, hoe zit het nog met je voorbereidingen???
Groetjes en veel plezier nog!
Linda
Dus vanuit Jakarta naar makassar gewoon ter plaatse regelen, volgens jou?
Heb nu al wat gekeken naar prijzen en Marpati is inderdaad goedkoper dan Garuda.
Ik heb er echt al zo veel zin in! Aangezien we maar 3 weken gaan, gaan we enkel Sulawesi bezoeken. We zijn gestart met duiklessen en hopen ginder ook een aantal duiken te doen.
Tom, hoe zit het nog met je voorbereidingen???
Groetjes en veel plezier nog!
Linda
Hey Linda,
Zoals altijd gooi ik mn plannen drastisch om
In een ander topic hier riep ik vrolijk dat ik naar sulawesi en kalimantan ga maar ondertussen ben ik weer iets anders van plan. Ik wil nu al mn tijd in sumatra doorbrengen, o.a. omdat ik dan niet zoveel hoef te vliegen. Ik ga nu snel een airasia kaartje naar sumatra kopen voordat ik weer van idee verander 
Zoals altijd gooi ik mn plannen drastisch om

amassakoul