wat is de volgende bestemming
- Travel is life
- Reiziger
Re: wat is de volgende bestemming
Wat reizen jullie lekker veel! Mijn volgende bestemming is Denemarken, Kopenhagen en een reunie in Vejle in maart. In juni naar Rome, Napels, Bari en Lecce in Italie. En zomervakantie. Ik twijel nog tussen trans Mongolie express of een ander reis. We will see!
Reizen maakt je rijk.
Ik ga eind mei naar Londen (voor de 2e keer), dit keer vanuit m'n werk georganiseerd.
En van de zomer ga ik voor het eerst alleen backpacken; namelijk naar Polen. Vertrek vanaf Keulen dus ga eigenlijk volgende 'rondje' doen: NL- Keulen - Kraków - Zakopane - Warszawa - Keulen - NL. Ben al eens eerder alleen op vakantie geweest, aantal dagen Berlijn maar dan zit je op een plek en vind ik toch anders dan dit.
En van de zomer ga ik voor het eerst alleen backpacken; namelijk naar Polen. Vertrek vanaf Keulen dus ga eigenlijk volgende 'rondje' doen: NL- Keulen - Kraków - Zakopane - Warszawa - Keulen - NL. Ben al eens eerder alleen op vakantie geweest, aantal dagen Berlijn maar dan zit je op een plek en vind ik toch anders dan dit.
Hier op dit moment weinig reisplanning. Op 27 maart een dag naar Duitsland (Mönchengladbach) om daar een wedstrijd te bekijken, en dat is alles wat qua buitenland op de planning staat.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- bolletjeom
- Reisexpert
het gat is ingevuld met.......mijn planning (werk) is bekend. 3 keer 21 dagen noord-thailand en 2 keer 18 dagen Cuba. Ik heb nog een gat van 2,5 maand en er is een kans dat die gevult gaat worden met egypte (nog even duimen)
COSTA RICA

2 rondjes van 15 dagen. Ik heb er echt zin in. Leuk dat er weer een nieuwe bestemming bij zit dit jaar!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Lekker hoor Rudi! wat een baan
Aan de ene kant trekt het me nog steeds heel erg om te gaan doen, lijkt me fantastisch. aan de andere kant lijkt het me ook weer verschrikkelijk. heb je wel is een moment voor jezelf tijdens zo'n trip? heb je vaak plaatsvervangende schaamte voor jouw 'kudde'?
Ik ga in july augustus voor 6,5 week naar indonesië
heb nu eindelijk een idee van de route die ik wil doen; twee weken in zuid sulawesi en dan 4 weken oost kalimantan. op t eind mischien nog een weekje sabah meepakken; sipadan en/of danum valley. kan niet wachten 

Aan de ene kant trekt het me nog steeds heel erg om te gaan doen, lijkt me fantastisch. aan de andere kant lijkt het me ook weer verschrikkelijk. heb je wel is een moment voor jezelf tijdens zo'n trip? heb je vaak plaatsvervangende schaamte voor jouw 'kudde'?
Ik ga in july augustus voor 6,5 week naar indonesië

amassakoul
Een vrij matig jaar voor mij, maar het kan niet altijd feest zijn.
In mei een week naar Luxemburg.
In oktober twee weken Nepal
In december een week Zwitserland.
In mei een week naar Luxemburg.
In oktober twee weken Nepal
In december een week Zwitserland.
- bolletjeom
- Reisexpert
Nee en JaAan de ene kant trekt het me nog steeds heel erg om te gaan doen, lijkt me fantastisch. aan de andere kant lijkt het me ook weer verschrikkelijk. heb je wel is een moment voor jezelf tijdens zo'n trip? heb je vaak plaatsvervangende schaamte voor jouw 'kudde'?

Het is werk op prachtige locaties. Maar het is wel werk met mensen die continue iets van je willen en kritisch zijn op alles wat je zegt en doet. Soms heb je een leuke groep en soms heb je een enorme zeur groep.
En je bent continue aan het rennen en vliegen om alles perfect te regelen. Wanneer je zelf reist kan je nog eens denken als iets niet vlot lukt: "stik er maar in, ik ga wel niet naar dat stadje of ik blijf gewoon nog een dagje en probeer het morgen nog eens..."
en dat kan helaas niet als het je werk is. Genieten van waar je bent is iets dat je echt bewust moet doen en je komt ook op prachtige plekken waar je zelf geen tijd hebt om iets van te zien omdat je iets moet gaan regelen. Zo heb ik 3 keer de walvissentour geregeld maar ben ik zelf nooit mee geweest (geen walvis gezien dit jaar).
Het is toch wel leuk werk hoor maar het feit dat het heel slecht betaald gaat in de toekomst wel mee spelen denk ik
Heeft iemand nog een tijdelijk baantje voor me?? ik ben beschikbaar vanaf morgen tot 1 juni

Ik zoek nog iemand die in bikini mijn auto doet wassen. Interesse? 

- bolletjeom
- Reisexpert
staat ie in een verwarmde garage?? en wat schuift het per uur?? en is het een fulltime bezigheid ??
(ik ben wel bikinibruin op het moment trouwens
)
(ik ben wel bikinibruin op het moment trouwens

Eerst volgende bestemming voor mij zal Polen zijn. We hebben een uitwisseling met een universiteit in de stad Sczcecin.
We gaan ergens begin mei en blijven een week ongeveer.
We gaan ergens begin mei en blijven een week ongeveer.
Greetz!
Nick
Nick
Nog een paar daagjes, dan ga ik naar Berlijn
Vanavond wil ik nog een tripje boeken naar iets oost Europees voor de maand april. En dan Engeland in mei.

Vanavond wil ik nog een tripje boeken naar iets oost Europees voor de maand april. En dan Engeland in mei.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Over een maandje ga ik naar Nieuw Zeeland, eerst nog eventjes aardbeitjes plukken in Australie, m'n budget een beetje in balans houden.
Facebook: http://facebook.com/kellepel
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
wss komend weekend een paar nachten naar Brugge!
- bolletjeom
- Reisexpert
Brugge is leuk!!! (chocolade museum is een aanrader
)
En scoor even een kortingsboekje bij een hostel!

En scoor even een kortingsboekje bij een hostel!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik ga bij mensen thuis slapen maar kunnen altijd even bij een hostel zo'n boekje ophalen 
chocolade museum klinkt erg goed! Ben de laatste tijd beetje verslaafd aan het raken aan chocola

chocolade museum klinkt erg goed! Ben de laatste tijd beetje verslaafd aan het raken aan chocola