Tickets Air asia

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Lo1982

Tickets Air asia

Bericht door Lo1982 »

Hi,

Heeft iemand ervaring met tickets boeken via Air asia? Ik zag nml dat ze erg goedkope tickets hebben van Londen-Kuala Lumpur-Australie Melbourne..... *O* Ik zelf zou ook graag via deze route willen reizen.

Kan iemand mij helpen?? Ik ben van plan om begin oktober voor een jaar weg te gaan uit nederland naar DOWN UNDER...

Groetjes Lo
Jenny
Reisexpert

Re: Tickets Air asia

Bericht door Jenny »

Ik heb alleen ervaring met AirAsia binnen Azie, ik ben een keer of 6 met hen gevolgen. (Van/naar Indonesie, Maleisie, Thailand, Singapore....) Niks dan lof!

Sommige mensen klagen over vertragingen bij AirAsia, maar daar heb ik gelukkig nooit last van gehad. Eten en drinken binnen Azie moet je betalen, maar de prijzen zijn niet belachelijk hoog. vliegtuigen zijn goed, en met voldoende beenruimte.

Het enige nadeel (maar mss is dat inmiddels verholpen) is dat ze bagage niet door kunnen labelen, wanneer je dus van Bali naar Thailand vliegr via Kuala Lumpur, moet je in KL je tas van de bagageband afhalen en opnieuw inchecken. Dit kost wat extra tijd, zeker omdat je ook door de douane moet, houd daar evt rekening mee.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Hallo,

Ja heeel veel ervaring met Airasia. Ik heb er zo'n 15 vluchten mee geboekt. Ik heb ook gevlogen van en naar Australie.
Ik heb zelf gevlogen van Perth naar KL en van KL naar Gold Coast. Het inderdaad zo dat ze wel eens vertraging hebben maar mijn ervaring is dat het alleen maar 1 keer gebeurd is in al die tijd.
Daarnaast klopt het inderdaad dat ze niet door labelen dus je zult zelf opnieuw de bagage weer in moeten checken.

gr van Moira
Nanneke
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nanneke »

Heb ook een paar keer met AirAsia gevlogen. Een keer had ik twee uur vertraging. Een tijd daarna kreeg ik een mail met daarin een kortingsvoucher omdat ik die vertraging had gehad. De voucher had een waarde van zo'n 40 euro, dus dat vond ik een mooie goedmaker en leverde me een bijna gratis binnenlandse vlucht in Thailand op.
mfl

Bericht door mfl »

hoi.

Ik heb van de week een vlucht geboekt van kll naar bkk.
Dit kost mij voor 2 personen 40 euro. _O-
we gaan pas november.
En dag later was deze prijs verdwenen van de site,dus heb ik ontzettende mazzel gehad.
De vlucht van Chengdu naar kll kost ons 190 euro.
Het is bij hun zo,hoe vroeger je boekt hoe goedkoper het is.

groeten Marco
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Hallo,

Ik heb ook pas een ticket weer geboekt van Jakarta naar KL was 30 euro kwijt voor 2 personen. Dat ze er nog geld aan verdienen is wel apart.

gr van Moira
Sae

Bericht door Sae »

Hallo,

Ok ik heb een vraag over de tickets van Air Asia. Wij willen van Bali naar Perth met Air Asia. Wanneer je de ticket online regelt, komen bij de prijs van het ticket nog allerlei toeslagen. Zo wordt aangegeven dat je het volgende nog moet betalen

Taxes
Services
Lugage (tot 20 kg of supersizen, etc)

Kan iemand mij uitleggen wat er ongeveer nog bij komt? Dan kan ik een inschatting van de kosten maken. Weet iemand ook eventuele ander opties dan Air Aisia. Het gaat om een enkele reis. We vliegen vanuit Perth weer terug naar Amsterdam.

Grts,

Sanne
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Hallo,

Ik weet het niet zeker maar Jetstar vliegt misschien ook wel van Bali naar Perth.
Of Virgin Blue.
De dingen die je opnoemt dat zijn inderdaad de enige kosten. Let wel op dat je de verzekering eruit haalt die heb je namelijk niet nodig. Die is voor mensen die geen reisverzekering hebben. Verder kunnen er ook kosten bij komen als je eten bijkoopt. Ik weet niet of je in de nacht vliegt maar als dat zo is je krijgt geen dekentje bij Airasia dus die moet je dan ook nog aanschaffen of zelf meenemen.
Airasia doe dit omdat ze anders geen goedkope vluchten meer kunnen aanbieden dus moet je alles erbij kopen.
Ohja vergeet ik er ook nog bij te vermelden als je meer beenruimte wilt zul je hier ook extra voor moeten betalen.

gr van Moira
Plaats reactie