Domestic flights China

Stel hier je vragen over Rusland, Mongolië en China of misschien wil je meer weten over de beroemde treinroute? Maar ook ook andere landen zoals Tibet, Hongkong, Macau en Taiwan komen hier aan bod.
Plaats reactie
Seeker

Domestic flights China

Bericht door Seeker »

Hallo,

Ik heb mijn ticket al geboekt voor naar China en nu ben ik opzoek naar goedkope low budget airlines, ik ben tot nu toe alleen spring airlines tegen gekomen maar kan nog niet boeken voor in Augustus maar je kunt maar tot juni boeken.

Maar ik wil graag verder kijken dan mijn neus lang is, ik vlieg zelf vanaf Amsterdam naar Ghuanghzou met China Southern, echt niet duur internationaal, maar voor 2 personen een enkel naar Sjanghai kwam ik uit op 403$ ( 2 personen ).

Ik moet nog kijken of ik ook naar Peking ga, maar idee was van Guangzhou naar Sjanghai en van Sjanghai naar peking en van Peking terug naar Guangzhou, maar vrees dat vliegen niet zo goedkoop zal zijn als ik dacht. Dus misschien via Spring Air maar met hotel combineren? Bedoel heb ik toch nodig.
Seeker

Re: Domestic flights China

Bericht door Seeker »

Het grappig is dat ik in topic opening de vraag al lang zelf beantwoord hebt, spring airlines is de low budget airline in china, met de trein is niet echt goedkoper heb ik uitgevonden.
brian37

Bericht door brian37 »

Ken je de websites:
www.elong.net
www.ctrip.com

Zij bieden kortingen aan als je 2 a 1 week vantevoren boekt!
Seeker

Bericht door Seeker »

Nee maar enige low domestic budget airline van China is spring airlines, echter ik kan nog geen tickets voor in Augustus krijgen.
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Hallo,

Wij hebben in China gevlogen met

Dragonair
China Southern

Mischien heb je hier wat aan.

gr van Moira
Seeker

Bericht door Seeker »

China Southern vlieg ik in Augustus mee naar Guanghzou, echter voor domestic flights vondt ik ze niet echt goedkoop. Bij Dragonair vindt ik echt geen Domestic flights, wel vliegen ze naar hongkong enzo.
Plaats reactie