Is emirates zo goedkoop? Of mis ik iets?
Is emirates zo goedkoop? Of mis ik iets?
Retourtje dusseldorf - bangkok van april/mei tot eind juni, 440 euries? Ik ben heel erg blij als dit klopt maar het klinkt bijna te mooi om waar te zijn... zit er een addertje onder t gras? http://www.emirates.com/nl/english/
Re: Is emirates zo goedkoop? Of mis ik iets?
Waarschijnlijk niet. Mijn ouders zijn afgelopen jaar voor €375 retour gevlogen met Emirates eind Augustus/Begin september. Is op zich een prima maatschappij. Enige nadeel kan zijn dat je een lange overstaptijd in Dubai hebt......
Mijn zus en vader zijn trouwens ook vorig jaar met Emirates naar Iran gevlogen. Op de terugweg hadden ze vertraging vanuit Teheran naar Dubai, waardoor ze de aansluiting met de vlucht naar Dusseldorf misten. Ze kregen de optie om de volgende vlucht te nemen, welke een paar uur later was. Maar omdat mijn vriend en ik ook vanuit Teheran naar Dubai waren gevlogen en daar bleven, vroegen ze of het niet mogelijk was de volgende dag te vliegen op hetzelfde tijdstip. Dat kon ook, ze werden naar een luxe hotel gebracht voor een gratis overnachting, kregen 'voedselbonnen' en mochten een kwartier gratis bellen!!! En wij hebben nog gezellig een avond in Dubai rondgekeken en gewinkeld! Niets dan lof dus voor Emirates.
Mijn zus en vader zijn trouwens ook vorig jaar met Emirates naar Iran gevlogen. Op de terugweg hadden ze vertraging vanuit Teheran naar Dubai, waardoor ze de aansluiting met de vlucht naar Dusseldorf misten. Ze kregen de optie om de volgende vlucht te nemen, welke een paar uur later was. Maar omdat mijn vriend en ik ook vanuit Teheran naar Dubai waren gevlogen en daar bleven, vroegen ze of het niet mogelijk was de volgende dag te vliegen op hetzelfde tijdstip. Dat kon ook, ze werden naar een luxe hotel gebracht voor een gratis overnachting, kregen 'voedselbonnen' en mochten een kwartier gratis bellen!!! En wij hebben nog gezellig een avond in Dubai rondgekeken en gewinkeld! Niets dan lof dus voor Emirates.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Emirates is inderdaad zeer goedkoop. Je hebt inderdaad lange wachttijden in Dubai maar dan kun je inderdaad de stad in gaan. Verder kun je nu ook vanaf half mei vanaf Amsterdam met ze vliegen. Dat is wel iets duurder.
gr van Moira
Emirates is inderdaad zeer goedkoop. Je hebt inderdaad lange wachttijden in Dubai maar dan kun je inderdaad de stad in gaan. Verder kun je nu ook vanaf half mei vanaf Amsterdam met ze vliegen. Dat is wel iets duurder.
gr van Moira
De ader onder het gras is de lange transfertijd. Goedkope vluchten hebben soms heen- en terugreis een transfertijd van circa 24 uur! Soms worden vluchten ook door andere maatschappijen uitgevoerd.
Je kunt idd Dubai in, maar vaak begint de transfer op een onhandige tijd; s'nachts of 's ochtends. Er is dan echt heel weinig te doen in Dubai.
Let ook echt even op dat je geen medicatie (ook geen valiumachtige kalmeringsmiddelen, codeine, inhalers) of drugs in je tas hebt zitten als je naar buiten wandelt. Wij werden namelijk scherp gecontroleerd toen we de luchthaven afwilden. Onzichtbare hoeveelheden (ook in bloed) zijn al voldoende om iemand 4 jaar achter tralies te zetten. GEEN GRAP!
Emirates is trouwens echt een fijne maatschappij. Leuk inflight-systeem, eigen stroomvoorziening, prima eten, onbeperkt sterke drank etc...
Je kunt idd Dubai in, maar vaak begint de transfer op een onhandige tijd; s'nachts of 's ochtends. Er is dan echt heel weinig te doen in Dubai.
Let ook echt even op dat je geen medicatie (ook geen valiumachtige kalmeringsmiddelen, codeine, inhalers) of drugs in je tas hebt zitten als je naar buiten wandelt. Wij werden namelijk scherp gecontroleerd toen we de luchthaven afwilden. Onzichtbare hoeveelheden (ook in bloed) zijn al voldoende om iemand 4 jaar achter tralies te zetten. GEEN GRAP!
Emirates is trouwens echt een fijne maatschappij. Leuk inflight-systeem, eigen stroomvoorziening, prima eten, onbeperkt sterke drank etc...
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Vorig jaar vanaf Düsseldorf naar Hong Kong geen last van gehad, of we nu kozen voor een overstap van 3 uur, iets van 12 uur of toch 27 uur, voor de prijs maakte het niks uit. Heen een stopover van een dag, terug gewoon de korte overstap (die werd wel een half uurtje langer door vervanging van het vliegtuig, maar daar hielden we wel een upgrade naar Business Class aan over, dan hoor je mij niet klagen...). En in ons geval waren de vertrek- en aankomsttijden juist ronduit ideaal, steeds laat in de avond of vroeg in de ochtend, daardoor konden we ook de vluchtdagen maximaal benutten.
Het enige nadeel is wat mij betreft dat Dubai voor veel bestemmingen nogal een omweg is, je zit gewoon een paar uur langer in het vliegtuig. Maar met de juiste prijs en met de zeer goede service van Emirates in gedachten is dat niet per definitie een beletsel, bijna had ik voor m'n komende reis ook Emirates geboekt. Maar tegen een nog goedkopere nonstop vlucht valt niet op te boksen...
Het enige nadeel is wat mij betreft dat Dubai voor veel bestemmingen nogal een omweg is, je zit gewoon een paar uur langer in het vliegtuig. Maar met de juiste prijs en met de zeer goede service van Emirates in gedachten is dat niet per definitie een beletsel, bijna had ik voor m'n komende reis ook Emirates geboekt. Maar tegen een nog goedkopere nonstop vlucht valt niet op te boksen...
Vliegen met Airasia is ook heel goedkoop. Vlieg je van Londen Stansted naar Kuala Lumpur voor +/- 300 euro. Moet natuurlijk wel in je reisschema passen. Maar vanaf Kuala Lumpur vlieg je zo naar alle bestemmingen in Azie voor een paar tientjes (ook via Airasia). Ideaal!
- bolletjeom
- Reisexpert
Emirates is 1 van mijn voorkeursmaatschappijen om mee te vliegen. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik super. Het eten was top, de entertainment set, de bemanning etc. Beter dan een gemiddelde maatschappij die meer vraagt.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Vakantieganger
ik ga t mee maken.....ticket in de pocket voor bovenstaand bedrag plus een beetje