Talencursus Spaans in spanje

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
Janneke
Reisexpert

Talencursus Spaans in spanje

Bericht door Janneke »

Ik zou graag in de zomer een cursus spaans doen in Spanje. Nu vond ik 'Estudio Hispanico' die volgens mij wel redelijke prijzen heeft. Heeft iemand ervaring met deze organisatie of een tip voor een andere organisatie. Er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik vind het ook een optie om bijvoorbeeld een zomercursus aan een universiteit te doen dus als iemand daar ervaring mee heeft hoor ik het ook graag.

Ik doe nu een cursus hier in Nederland en heb dus al enige basiskennis. Ik wil graag een intensieve cursus en verblijf in een gastgezin omdat ik denk dat ik daar het meeste door leer. Ik twijfel nog over 2 of 3 weken, ook afhankelijk van de prijs, vakantiedagen heb ik genoeg :) .
Erik
Site Admin

Re: Talencursus Spaans in spanje

Bericht door Erik »

Hey Janneke,

Heb je toevallig deze pagina over talencursussen Spaans al gevonden / gelezen? Daar staan namelijk een aantal scholen opgenoemd waar reizigers ervaring mee hebben en over hebben geschreven.
ketting
Reisexpert

Re: Talencursus Spaans in spanje

Bericht door ketting »

Salamanca is een vrij populaire stad voor het volgen van een taalcursus Spaans.
Plaats reactie