Accomodatie Koh Phangan tijdens full moon

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Marij
Wereldreiziger

Accomodatie Koh Phangan tijdens full moon

Bericht door Marij »

Weet iemand een betaalbaar guesthouse op Koh Phangan tijdens de full moon party? Het liefste met e-mail adres en telefoonnummer, zodat ik kan reserveren.
Liever niet in het zuiden waar het full moon feest is maar in het noordoosten bijv.
Heeft iemand heel toevallig het tel.nummer van Thong ta Pong (guesthouse)?

ALvast bedankt!

Marij
Marco
Reiziger

Bericht door Marco »

Veel van de hostels hebben geen emailadres en telefoonnummer. Ook als je hier bij de hostels kijkt lijkt dat te kloppen. Vaak staat er niet eens een fatsoenlijk adres omdat die er niet echt zijn ( zo heb ik begrepen).

Ook heb ik even voor je gegoogled maar kom alleen maar plaatjes tegen van de gebieden daar maar niet echt het hostel wat je zoekt.
Marijn
Wereldreiziger

Bericht door Marijn »

Green Peace Guesthouse, op de weg tussen de havenplaats (ben naam kwijt) en Hat Rin (de plaats waar de fullmoon is). Relaxte hutjes aan het strand met hangmatten etc. Ik heb er een erg leuke tijd gehad, en ik weet bijna zeker dat ik 'm ook op deze site heb aangemeld maar nu kan ik m nergens vinden... :?
henkieboy

hutje aan het strand

Bericht door henkieboy »

hai Marij,
wij waren op Tong Nai Pan Yai Beach, dat is in het noordoosten, weg van de grote drukte.
Wij zaten in Central Cottage en bij de buren waarven ik de naam niet meer weet!!telefoonnummer van Central Cottage is landnummer en dan 077-445128, de hutjes waren aan het strand met airco waren 1000 bath en zonder 300 bath, maar die waren niet echt jofel!!Bij de buren waren ze ook 1000 bath en lekker fris en van steen en netjes.
Het is wel een rit met de taxi door de bergen en jungle, maar wel de moeite waard, je kan ook een boot nemen, let wel op de taxibus vertrekt gelijk als je van de boot komt, dus niet wachten want dan is de prijs gelijk het 4 dubbele als je een prive bus moet huren.
gr Henk en José
Plaats reactie