Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Hoe komt het? Ik heb trouwens al karma van je ontvangen
En waar gaat je scriptie over?

Mijn scriptie gaat over Patricia Grace (Maori schrijfster uit Nieuw Zeeland). Ik gebruik 3 van haar boeken (Potiki, Cousins en Baby no-eyes, stuk voor stuk aanraders overigens) en kijk naar de kinderen in die boeken, de jongere generaties, en hoe zij omgaan met de eeuwenoude Maori tradities in de steeds moderner wordende wereld..... tenminste...waarschijnlijk wordt het zoiets. Maar het officiële voorstel moet dus nog geschreven worden ergens deze week! Ik studeer overigens Engelse Taal en Cultuur, waarvan een groot deel besaat uit Engels(talig)e Literatuur.
Door gratis karma weggeven natuurlijk!evanerp schreef:Hoe komt het?
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Zo de site ziet er goed uit zeg! Vind het erg mooi!
enne als nu ook nog eens de lente echt komt, ben net terug van de OS in Vancouver en Washington State en daar hadden ze al echt lente, had gehoopt het mee te kunnen nemen om er hier ook van te kunnen genieten!
enne als nu ook nog eens de lente echt komt, ben net terug van de OS in Vancouver en Washington State en daar hadden ze al echt lente, had gehoopt het mee te kunnen nemen om er hier ook van te kunnen genieten!
Ja hier hetzelfde, net terug uit Istanbul, daar waren de temperaturen een stuk aangenamer! Maar vandaag schijnt het zonnetje en het is al warm genoeg om de deur open te gooien ook prima 
@Globeskater ben je al voorbereid op de amstel race?

@Globeskater ben je al voorbereid op de amstel race?
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
nope heb net 20km gefietst dus moet nog flink trainen, vanavond eerst nog maar even schaatsen en deze week moet er nog een tweede langere fietstraining komen!
Erik je heet Erik. 

Ja werd te vaak aangezien voor een vrouw dus heb maar meteen een andere foto en mijn naam veranderd om mannelijker over te komenRick schreef:Erik je heet Erik.

Uuh heb je geen charmantere foto van jezelf 

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Wat voor iets zou je willen zien dan? 

Deze foto lijkt een beetje of je hem van jezelf hebt gemaakt?? en een beetje uit proportie. Mischien een goed idee voor een foto pol. Kan je ook gelijk testen of dat werkt. Plaats een paar foto's van jezelf en laat de gebruikers kiezen 

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Nee ik ben voor de camera gesprongen toen de big ben op de foto gezet werd
En mijn hoofd is gewoon zo.... uit proportie 

Gisteren hier thuis maar wat gedronken want er was hier niet zoveel te doen
De nieuwe site is erg mooi! Complimenten!!!!

De nieuwe site is erg mooi! Complimenten!!!!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- bolletjeom
- Reisexpert
Erik, haal jezelf niet zo naar beneden joh, je hoofd is helemaal niet van nature uit proporties...haha
vind hem wel grappig als avatar. beter dan je eerst had. vind het ook een verbetering dat je EVA Erp eruit hebt gegooid..haha
Zanzibar was bloedheet de laatste dagen. Zelfs het zeewater was zo warm dat je wilde dat je er een beetje verkoelend koud water kon bijmengen.
Het was gister dan ook flink rillen op het station van schiphol
vind hem wel grappig als avatar. beter dan je eerst had. vind het ook een verbetering dat je EVA Erp eruit hebt gegooid..haha
Zanzibar was bloedheet de laatste dagen. Zelfs het zeewater was zo warm dat je wilde dat je er een beetje verkoelend koud water kon bijmengen.
Het was gister dan ook flink rillen op het station van schiphol
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Forum mama!