Van Dusseldorf met trein naar Nederland

Wil jij meer weten over hoe je kunt Interrailen in Europa of hoe je gemakkelijk met de trein rond kunt reizen, dan is dit forum voor jou. Lees alles vragen en antwoorden van anderen door en deel ook zeker je eigen tips.
Plaats reactie
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Van Dusseldorf met trein naar Nederland

Bericht door Ron »

hey

zit op het moment in combodia en ben druk bezig om een vlucht naar nl te zoeken van af bangkok, nu ben ik er wel achter dat naar dusseldorf vliegen een stuk goedkoper is!!!
heb ook op de ns international site gekeken voor de trein tijden maar die stoppen om 15.30u hoe doen jullie dit dan als je naar 18.00u land???
aangezien als je daar moet overnachten je het verschil waarschijnlijk daar weer verspilt!!! oftuwel je net zo makkelijk naar amsterdam kunt vliegen dan.

gr ron nog iets meer dan een maand dan zit de trip er op :wink:
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Wanneer je een vlucht boekt met bijvoorbeeld LTu krijg je er tegen een redelijke prijs een treinkaartje bij als je dat wilt. Daarmee kun je mogelijk ook tot de grens reizen en van daar met je OV mocht je die nog hebben i.p.v. alleen met de internationale trein.

Het was in ieder geval net als wat je zelf al concludeert best lastig om aansluiting te vinden.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Treinen gaan ook nog later op de avond!

Mogelijk moet je dan alleen via Aken reizen, maar daarvandaan ben je met een half uurtje in Heerlen. Vanuit Heerlen rijdt een rechtstreekse trein je in 2 uur naar Utrecht.

Groet,

Jenny
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Tessa
Reiziger
Contacteer:

Bericht door Tessa »

Je kunt gewoon prima met de trein vanaf Dusseldorf airport naar utrecht, of ergens anders in Nederland hoor. De internationale trein is niet de enige trein die over de grens gaat, er gaan ook gewone treinen de grens over, misschien wat vaker overstappen.
Heb je al gekeken op http://www.db.de ?? (zowiezo een tip voor iedereen: altijd voor alle internationale treinverbindingen daar kijken, zelfs als je niet via Duitsland reist met trein!!)
Daar staat het heel duidelijk, met prijs erbij zelfs. Je hoeft niet eens via Aken met een beetje goeie timing. Heb even snel gekeken, tot half 9 kun je nog prima terug naar Nederland. Daarna ook nog, maar dat wordt overnachten in de boemeltreintjes... is nog steeds goedkoper dan een hotel of vliegen naar NL!!

Succes met uitzoeken!
Broaden your minds
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

hey mensen

bedankt voor jullie antwoorden!!! :D

moet nog even zien!!! wat ik doe hoor net van me vader dat die rond die tijd een training moet geven in duitsland!!! even wachten op data en waarschijnlijk daar me vlucht op afstemmen.
scheelt reis kosten!!!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hey Ron een betere oplossing kun je inderdaad niet hebben! Maar mocht je alsnog met de trein gaan hoor ik graag van je hoe je het hebt opgelost en wat je ongeveer kwijt bent. Ik denk dat de tip van tessa nog wel een van de betere is!
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

hey erik

heb geen gebruik gemaakt van de trein om terug te komen in nl aangezien me ouders me kwamen ophalen.
Plaats reactie