verzekering bijzondere sporten

Stel hier al je vragen over Nieuw-Zeeland. Van het Noordereiland tot het Zuidereiland en van vulkanen tot grotten.
Plaats reactie
Kristel

verzekering bijzondere sporten

Bericht door Kristel »

Als ik in Nederland geen verzekering heb afgesloten voor bijzondere sporten, is het dan mogelijk om ter plaatse een verzekering af te sluiten voor bijvoorbeeld parachutespringen, raften, etc?

groetjes, Kristel
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Voor sommige dingen is dat dan wel mogelijk (ik dacht bijvoorbeeld voor skydiven) maar als ik het ook goed heb is het goedkoper om het in nederland al te doen dan later bij te verzekeren want dat is niet goedkoop.

Dus als je die dingen van plan bent kun je het maar beter meteen doen.
van de week had ik nog een andere verzekeringsmaatschappij gekregen ik zal eens kijken of ik hem kan vinden want dat kan erg schelen in prijs!
Kristel

graag

Bericht door Kristel »

die naam zou mooi zijn, ik heb nog tot september om het te regelen. Ik heb nu een verzekering bij FBTO afgesloten, en was in de veronderstelling dat ik ook bijzondere sporten gedekt had, maar dat bleek alleen winter en duiksport te zijn.

groetjes, kristel
Vince

Bericht door Vince »

ik heb zelf via de rabobank een reisverzekering afgesloten en daar (je bent dan bij interpolis verzekerd) en daar zitten alle extreme sports in (duiken, skien etc.) dus als je niet bij de rabobank zit dan zou ik eens bij interpolis een kijkje nemen.

cheerio
Plaats reactie