Welke reisverzekering voor een wereldreis?
Oops niet goed gelezen...Tessa schreef:Volgens mij heeft Noafloa het alleen over een uitgebreidere versie van de reisverzekering voor 1 persoon.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Het verzekeren van de dure spullen is voor mij ook niet zo belangrijk omdat er niks waardevols meegaat maar een goede ziektekosten verzekering is wel erg belangrijk lijkt me. Hoe ben je verzekerd via je vader?Tessa schreef: Voorheen bij kleine vakanties, zoals bijv. wintersportweekje, helemaal geen verzekering afgesloten. Zoveel gave dure spullen heb ik niet, en medische en ongevalskosten zijn via mijn pa prima verzekerd. Dus ik nam altijd gewoon het risico met mijn spullen.
Ik ben via mijn pa verzekerd, maar dat is allemaal beetje uitzonderings geval... Via zijn werk, en das europees ipv Nederlands, en valt dus niet onder het nederlandse gedoe.
Maar iig ben ik goed verzekerd voor ziektekosten via hun, en het maakt ze niet uit waar op de wereld ik uithang.
Helaas alleen totdat ik 26 wordt, en dan stap ik over op de Special Isis All-in. En als ik dan weer terug ben in Nederland moet ik maar eens kijken hoe dat zit met nederlandse ziektekosten verzekeringen..
Maar iig ben ik goed verzekerd voor ziektekosten via hun, en het maakt ze niet uit waar op de wereld ik uithang.

Helaas alleen totdat ik 26 wordt, en dan stap ik over op de Special Isis All-in. En als ik dan weer terug ben in Nederland moet ik maar eens kijken hoe dat zit met nederlandse ziektekosten verzekeringen..

Broaden your minds
- bolletjeom
- Reisexpert
Tijn heeft gelijk wat betreft die 365 dagen.........maar hoe en wanneer word er gecontroleerd hoe lang je al weg bent????
volgens mij loopt dat namelijk wel los.
Ik heb ook de OHRA verzekering maar wel MET een nederlandse ziektekosten verzekering. Ik kom hier met mijn reizen namelijk niet onder uit. De OHRA verzekerd ziektekosten ook alleen maar daar waar je eigen ziektekosten verzekering niet dekt ( je moet er dus een ziektekostenverzekering naast hebben)
groetjes rudi
volgens mij loopt dat namelijk wel los.
Ik heb ook de OHRA verzekering maar wel MET een nederlandse ziektekosten verzekering. Ik kom hier met mijn reizen namelijk niet onder uit. De OHRA verzekerd ziektekosten ook alleen maar daar waar je eigen ziektekosten verzekering niet dekt ( je moet er dus een ziektekostenverzekering naast hebben)
groetjes rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert
Ik heb even gekeken bij OHRA, en dan berekend wat het mij zou gaan kosten. Maar op een gegeven moment moet ik invullen "Bedrag van reis- of huurarrangement", wat bedoelen ze hiermee?? Ik weet alleen wat mijn ticket gaat kosten. Ik heb gewoon wat ingevuld en ook een keer "€0,-" en kwam op beide keren hetzelfde uit. Dat had geloof ik te maken met een annuleringsverzekering er boven op... Maar denk niet dat dat van toepassing is.
Dan zou ik uitkomen op een premie van €195,20, voor 4 maanden neem ik aan. Vind ik nog best veel geld eigenlijk. Zijn er geen goedkopere manieren?
Dan zou ik uitkomen op een premie van €195,20, voor 4 maanden neem ik aan. Vind ik nog best veel geld eigenlijk. Zijn er geen goedkopere manieren?
- bolletjeom
- Reisexpert
- bolletjeom
- Reisexpert
- bolletjeom
- Reisexpert
aan die permanente zit je wel 2 jaar vast. want ze rekenen geloof ik van april tot april en je moet minimaal 1 jaar de verzekering afsluiten. dus wanneer je hem nu neemt dan zit je er aan vast tot april 2009.
Maar goed, dan is nog steeds goedkoop en je zult misschien dan ook nog wel reisjes maken
Maar goed, dan is nog steeds goedkoop en je zult misschien dan ook nog wel reisjes maken
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl