doorzichtige Backpack
- bolletjeom
- Reisexpert
doorzichtige Backpack
ik was van de week bij Bever en daar hadden ze een doorzichtige Backpack staan!!! :shock:
Stel dat je dat ding gratis krijgt ( stel...!!!!, ik heb hem dus niet en ik bied hem ook niet aan 8) )
Zou je hem dan mee nemen op reis?
Stel dat je dat ding gratis krijgt ( stel...!!!!, ik heb hem dus niet en ik bied hem ook niet aan 8) )
Zou je hem dan mee nemen op reis?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Neeeee!!!!!!
Het gaat echt helemaal niemand iets aan wat ik in mijn tas heb.
Bovendien wil ik er zelf ook niet mee geconfronteerd worden hou vuil mijn (schone
) was wel niet is en hoe erg ik mijn zaakje opfrommel om het in die tas te krijgen. (Doe ik altijd, ook als-ie maar half vol is.)
Het gaat echt helemaal niemand iets aan wat ik in mijn tas heb.
Bovendien wil ik er zelf ook niet mee geconfronteerd worden hou vuil mijn (schone

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Helemaal mee eens Jenny.
Ik wil ook niet dat andere mensen een doorzichtige backpack hebben en dat ik dan naar hun smerige was moet kijken.
Lijkt me ook niet echt jat-proof of je moet al je waardevolle spullen tussen je kleren in leggen zodat ze van buitenaf niet te zien zijn.
Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. Zal eens bij de Bever gaan kijken.
Ik wil ook niet dat andere mensen een doorzichtige backpack hebben en dat ik dan naar hun smerige was moet kijken.
Lijkt me ook niet echt jat-proof of je moet al je waardevolle spullen tussen je kleren in leggen zodat ze van buitenaf niet te zien zijn.
Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. Zal eens bij de Bever gaan kijken.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Mijn 'waardevolle' spullen rol ik eigenlijk altijd op in kleren, omdat ze dan minder snel breken... Of ze zitten in mijn handbagage. Dat is niet eens mijn probleem. Mijn probleem is puur estetisch.
ops:
Maar zijn er voorstanders? Neem aan dat iemand die dingen WEL durft te kopen....

Maar zijn er voorstanders? Neem aan dat iemand die dingen WEL durft te kopen....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
Erik, wanneer je je vieze was in een plasticzakje doet dan weet je wat er nog schoon is.....het blijft dan ook schoner. (viespeuk
)
Het allergrootste voordeel is dat ie dus echt helemaal waterproof is.
Ik vroeg me dus ook serieus af wie zo iets nu zou willen hebben (en gebruiken)
Volgens mij is het gewoon een gimmick
Het allergrootste voordeel is dat ie dus echt helemaal waterproof is.
Ik vroeg me dus ook serieus af wie zo iets nu zou willen hebben (en gebruiken)
Volgens mij is het gewoon een gimmick
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl