Mongolie

Stel hier je vragen over Rusland, Mongolië en China of misschien wil je meer weten over de beroemde treinroute? Maar ook ook andere landen zoals Tibet, Hongkong, Macau en Taiwan komen hier aan bod.
Plaats reactie
JWO

Mongolie

Bericht door JWO »

Hoi,

In september gaan we met de TME naar Mongolie.
Hier willen we max. 2 wkn verblijven.
Wie heeft er ervaringen met het boeken van tours in Mongolie?
Hoeveel zijn de kosten per dag? Van Idre's tour kreeg ik een reactie dat het $77 pppd is dag incl. alles.
Is dit duur of kan het veel goedkoper?

Graag jullie reactie en ervaringen!
Dank!
Jenny
Reisexpert

Re: Mongolie

Bericht door Jenny »

de prijs van de tour die je doet is afhankelijk met het aantal personen waarmee je reist.

zelf heb ik gereisd in een groepje van 8 personen, en ik was minder geld kwijt. meestal zijn de groepjes echter kleiner, en dan betaal je meer. ook de precieze route en de plekken waar je overnacht zijn bepalend voor de prijs. zelf heb ik een aantal dagen in de woestijn overnacht en een paar keer 'bij mensen thuis' (in een ger dus), dat kost minder (en is leuker) dan wanneer je in een gerkamp voor touristen overnacht.

mijn gids heeft een website: http://www.boerte-nomads.com/
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Mongolië is prachtig, een hele goeie keus dus!!

Ik was in Mongolië in 2006 en heb een paar tours gedaan via het Guesthouse waar ik toen verbleef. Het UB Guesthouse. Ze hebben ook een website. De link zoek maar even op Google. Daar staan ook wat prijzen denk ik. Er zijn vrij veel Guesthouses en organisaties die trips aanbieden. Ik herinner me dat het niet erg goedkoop was maar wel absoluut aan te raden en iets wat ik niet snel meer ga vergeten.

Veel plezier in Mongolie!!!!!!! 8-)
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

wij hebben goede ervaringen met Nassans Guesthouse daar kon je ook allerlei toers boeken.
De prijs die jij noemt klinkt me niet vreemd in de oren.
Jenny heeft al uitgelegd hoe het werkt. wil je iets redelijk gangbaars of iets bijzonders? zijn het een hoop kilomters of is het in de buurt van UB en met hoeveel mensen deel je de kosten. Dat zijn de factoren die tripjes duur of heel duur maken
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie