Hoe kom jij daar en waar moet jij naar toe?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
pascaline

Hoe kom jij daar en waar moet jij naar toe?

Bericht door pascaline »

Hoi iedereen,

Kan iemand me helpen met de keuze van de eiland die wij kunnen bezoeken in de maand Juli/Augustus?

Wij zullen met de nachttrein vanuit Chiang Mai terug komen naar Bangkok.

Maar dan??? ;( ;(

Wij willen ongeveer 8 dagen op meerdere eiland verblijven. Maar welk eiland is het best in juli/ augustus ivm regentijd?
wij willen graag de James bond eiland zien, een jungle trek doen?

Ik heb gelezen dat jij met de vliegtuig sneller ben maar dat best wel duur is . Kan iemand een idee geven wat de kost zullen zijn voor 4 pers. met vliegtuig vanuit BKK?

Als wij toch met Vliegtuig willen doen, waar en wanneer kan ik het best boeken? Op welk site?

Bedankt
Pascaline
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: Hoe kom jij daar en waar moet jij naar toe?

Bericht door Moira »

Hallo,

Ik zit zelf in juli en augustus op Koh Tao daar is gewoon goed weer in juli en augustus. In Phi Phi daar is het james bond eiland daar regent het net wat meer.
Je kunt inderdaad vliegen als je van Bangkok naar Koh Samui zou vliegen kan dit alleen met Bangkok Airways of met Thai Airways. Wil je toch richting Phi Phi dan kun je met Airasia vliegen van Bangkok naar Phuket en daar de boot nemen naar Phi Phi of vanaf krabi is dit ook mogelijk.

gr van Moira
Margahayu
Reiziger

Re: Hoe kom jij daar en waar moet jij naar toe?

Bericht door Margahayu »

pascaline schreef: Ik heb gelezen dat jij met de vliegtuig sneller ben maar dat best wel duur is . Kan iemand een idee geven wat de kost zullen zijn voor 4 pers. met vliegtuig vanuit BKK?
Kijk eens op de websites van Air Asia of Thai Airways, zou ik zeggen... je kunt ook een t.a.t. bezoeken, maar dan ben je sowieso 50 a 60 euro kwijt voor een enkele reis.
Plaats reactie