Maarrr...ik ga volgende week donderdag weg! En de 'lever'tijd voor de creditcard is 5 a 10! werkdagen! Shit! Waarschijnlijk moet ik dus zonder creditcard op vakantie. Terwijl ik eigenlijk ook wel een binnenlandse vlucht hiermee wilde boeken van noord naar zuid thailand..
Dus de volgende vragen voor jullie:
1.)Hoezeer hadden jullie je creditcard nodig in Thailand, Laos en Cambodja? Oftewel: is ie echt onmisbaar?
2.) Heb ik genoeg aan mijn (gedeblokkeerde) pinpas?
3.) Heeft iemand ideeen hoe ik toch aan mijn creditcard zou kunnen komen terwijl ik al in Thailand zit? (iemand ervaringen met opsturen? maar ja waar naartoe? Want heb geen vastgelegd reisschema)
4.)Kun je binnenlandse vluchten ook betalen met Ideal?? (of kan dat alleen in NL?)
5.)Is er een groot prijsverschil tussen het boeken van binnenlandse vluchten via internet of bij een reisbureau (neem aan dat je daar wel contant kunt betalen?)
6.) KUn je een binnenlandse vlucht reserveren en dan cash betalen bij het vliegveld?
7.) In welke andere gevallen kan ik echt niet zonder creditcard (en heb ik dus een probleem?)
Wederom veel vragen, ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Wel balen hoor, zo vlak voor mn vakantie! Maar goed, onoverkomelijk is t volgens mij niet.