wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Jenny
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Jenny »

Mijn vakantie beginnen ook te vullen :)

In de voorjaarsvakantie blijf ik lekker thuis, al staan wel een paar dagen Limburg op het programma.

In de meivakantie ga ik naar Cornwall, mss gecombineerd met Leeds.

Met pinksteren ga ik een live-aboard doen in Zeeland (duiken en slapen vanaf/op een boot).

In de zomervakantie ga ik eerst naar Schotland, en daarna na Tibet en Nepal *O* *O* *O*

Wat ik in de herft en met kerst ga doen, weet ik nog niet.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

@ jenny klinkt goed allemaal.
Heb je zoveel vakantiedagen?

Dat live-aboard in Nederland organiseren ze dat vaker en heb je daar een linkje van voor mij?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Tikva schreef:@ jenny klinkt goed allemaal.
Werken in het onderwijs heeft ook zo zijn voordelen ~O> Nadeel is echter dat IEDEREEN dan vrij heeft en de tickets e.d. duurder zijn.
Tikva schreef:Dat live-aboard in Nederland organiseren ze dat vaker en heb je daar een linkje van voor mij?
Er zijn een paar boten in Zeeland die continu ingezet worden als live-aboard. Verwacht echter geen luxe!

http://www.oosterscheldeduiken.nl/ (Rijnland III vanuit Bergse Diepsluis)
http://www.duikschip.nl/ (Panda vanuit Scharendijke)
http://www.zeevisland.com/MS-Theo.htm (MS Theo, m.n. uit Scharendijke)

P.S. Men wilt wel dat de mensen die willen duiken enige ervaring moet hebben met duiken in Nederland en met stroming (in het geval van Oosterschelde duiken).
Hoot
Reiziger

Bericht door Hoot »

Ook hier is 2010 alweer gevuld met plannen!

- In maart een paar dagen naar Belfast.
- In juli een kleine week naar Zuid-Frankrijk, terug naar het kasteeltje waar ik ooit twee zomers gewerkt heb, eens kijken hoe het er nu bij staat.
- In september een week naar Istanbul.
- En in december/januari een week of 4 naar Zuid-India. Kerst op een tropisch strand, dat is het doel.

En toen waren de vakantiedagen op...
Don't dream your life - Live your dream
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Mijn eerste echte backpackbestemming wordt Nieuw Zeeland, vertrek eind 2010. Maar voor die tijd ga ik nog naar Parijs, waar ik nog nooit geweest ben, o.a. om met mijn koor te zingen in de Notre Dame!!! :D
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Je hebt je eigen koor? ;)
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Smartypants!! Nee, ik zing dus in een koor: www.cantatrix.nl
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Jenny schreef:
Tikva schreef:@ jenny klinkt goed allemaal.
Werken in het onderwijs heeft ook zo zijn voordelen ~O> Nadeel is echter dat IEDEREEN dan vrij heeft en de tickets e.d. duurder zijn.
Zojuist mijn nieuwe rooster binnen voor de komende 3 maanden. Onze o-zo-briljante-roostermaakster (NOT) heeft bedacht dat het handig is een fulltime baan in 2.5 dag te proppen. (Arme leerlingen, arme ik... |:( ) Voordeel is wel dat ik de komende 3 maanden op woensdagmiddag (soms), donderdag en vrijdag vrij ben. Nog iemand leuke suggesties voor betaalbare dichtbij trips voor een dag of 4?
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Zojuist mijn nieuwe rooster binnen voor de komende 3 maanden. Onze o-zo-briljante-roostermaakster (NOT) heeft bedacht dat het handig is een fulltime baan in 2.5 dag te proppen. (Arme leerlingen, arme ik... ) Voordeel is wel dat ik de komende 3 maanden op woensdagmiddag (soms), donderdag en vrijdag vrij ben. Nog iemand leuke suggesties voor betaalbare dichtbij trips voor een dag of 4?
Komt me bekend voor die roosterterreur :-)
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

De trip naar Zuid- en Noord-Korea (plus nog een paar noodzakelijke uurtjes China tussendoor) moet nog altijd geboekt worden, maar m'n eerstvolgende reisje staat dan inmiddels toch vast: half maart een weekendje naar Genève voor de Autosalon. Hotel is geboekt, niet annuleerbaar, dat scheelt nu eenmaal 40%, ik ben en blijf toch een echte Nederlander...
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

mijn planning (werk) is bekend. 3 keer 21 dagen noord-thailand en 2 keer 18 dagen Cuba. Ik heb nog een gat van 2,5 maand en er is een kans dat die gevult gaat worden met egypte (nog even duimen)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Zo, de eerstvolgende echte reis is ook geboekt, in april zit ik eerst een kleine week in Seoul, dan via een tussenstop in Beijing voor 8 dagen naar Noord-Korea. En nu maar snel de benodigde visa gaan regelen, anders komt m'n weekendje Genève nog in gevaar...
Sfoinx
Reiziger

Bericht door Sfoinx »

Thailand, Singapore, Australie. 1 september 2010 t/m 12 januari 2011 :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

volgende maand 5 dagen Berlijn :)

ik ben er al 2 keer eerder geweest, maar ik vind het een erg leuke stad. goede reden om er nogmaals heen te gaan!
onedollar

Bericht door onedollar »

Hallo Allemaal,

Mijn reis staat ook helemaal vast, vertrek volgende week zondag (alleen) voor een periode van een jaar. Eerste bestemming is Colombia om 4 maanden later vanuit Buenos aires te vliegen naar Sydney, daar weer 3 maanden later via Nieuw Zeeland naar zuid oost azie om hier nog 4 maanden rond te reizen, laatste 2 weken naar Japan.

Ik wil iedereen bedanken voor alle waardevolle informatie op deze site, heb hier heel veel aan gehad en zal onderweg ook nog vaak gebruik van maken denk ik...

Speciale dank voor de die hard posters van het forum en nieuwsberichten: Van Erp, Bolletje om en Tikva (vergeet er nu vast nog een paar) Ben zeer benieuwd naar de nieuwe site...
Plaats reactie