Route kaart aanmaken in Google Maps
Re: Route kaart aanmaken in Google Maps
Als je twee plaatsen aanduidt, kan je dan niet automatisch een route daartussen tekenen? Of moet je dat sowieso handmatig doen?
En als je vandaag plaats A en plaats B verbindt, kan je dan morgen plaats B en plaats C verbinden met dezelfde route (zonder die route vanaf plaats A opnieuw te moeten tekenen)?
En als je vandaag plaats A en plaats B verbindt, kan je dan morgen plaats B en plaats C verbinden met dezelfde route (zonder die route vanaf plaats A opnieuw te moeten tekenen)?
- bolletjeom
- Reisexpert
ik weet het niet.
Ik weet wel dat ik lijntje op verkeerde plekken heb gezet. of eigenlijk, dat die daar op onverklaarbare wijze gekomen zijn en ik nu niet weet hoe ik die weg moet halen. Na lang vogelen weet ik nu wel hoe ik die stipjes we moet halen maar ik geloof dat ik voortaan gewoon weer een kaartje van de Lonely Planet jat en er in Paint lekker een lijntje in trek. Dat vind ik makkelijker
Ik weet wel dat ik lijntje op verkeerde plekken heb gezet. of eigenlijk, dat die daar op onverklaarbare wijze gekomen zijn en ik nu niet weet hoe ik die weg moet halen. Na lang vogelen weet ik nu wel hoe ik die stipjes we moet halen maar ik geloof dat ik voortaan gewoon weer een kaartje van de Lonely Planet jat en er in Paint lekker een lijntje in trek. Dat vind ik makkelijker
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Het is wel jammer dat around the globe niet toestaat om die kaartjes op je pagina te plaatsen... Dat moet dan echt met de link 

Je kan ook een weblog aanmaken bij reislogger.nl. Daar kun je ook zo'n kaartje aanmaken, heel makkelijk, hoef je het niet helemaal handmatig te doen!
Wow, dat is inderdaad wel enorm handig. Net wat ik zoekMarije schreef:Je kan ook een weblog aanmaken bij reislogger.nl. Daar kun je ook zo'n kaartje aanmaken, heel makkelijk, hoef je het niet helemaal handmatig te doen!

Misschien moet ATG er ook maar eens over nadenken iets soortgelijks te implementeren

Wordt aan gewerkt, eerst de nieuwe site voor jullie daarna hopelijk de blogs.Will schreef:Misschien moet ATG er ook maar eens over nadenken iets soortgelijks te implementeren
Jipieevanerp schreef:Wordt aan gewerkt, eerst de nieuwe site voor jullie daarna hopelijk de blogs.Will schreef:Misschien moet ATG er ook maar eens over nadenken iets soortgelijks te implementeren

Qreply
graag had ik geweten of er een mogelijkheid bestaat om zelf de reisroute op kaart te brengen die wij met de cruise hebben meegemaakt? Dit zou ik nadien monteren op de tijdlijn van mijn film.
Hoe kan ik de algemene voorwaarden lezen?
Hoe kan ik de algemene voorwaarden lezen?
Dit zou mogelijk moeten zijn. Je kunt later van je route een afbeelding maken en deze in je video gebruiken.
-
- Vakantieganger
Een handige website hiervoor is http://www.travelroutemap.com/
Hier kun je je eigen kaart maken door middel van het invoeren van plaatsnamen of door het klikken op de kaart.
Als je klaar bent, kun je de kaart downloaden als afbeelding.

Hier kun je je eigen kaart maken door middel van het invoeren van plaatsnamen of door het klikken op de kaart.
Als je klaar bent, kun je de kaart downloaden als afbeelding.