Dat probleem had ik bij aanvraag van unive climacount green visa card, dat liet was 1000 euro ofzo, en in December aanvraag formulier in gevuld, ik ben in half jan: Ja meneer u bent te kort zelfstandige, en toen heb ik uit gelegd een vast inkomen onder de wet Wajong heb. En dat is dus zo'n 700 euro.Menelya schreef:Ik zou echt niet zonder cc op reis kunnen, het is super handig en vaak noodzakelijk als je tickets, hostels enz... wilt boeken.
Bij het aanvragen van een cc ligt het er volgens mij ook aan wie je treft, denk ik. De eerste keer dat ik een cc aanvroeg had ik helemaal geen inkomen (kwam net van school) maar ik had helemaal geen problemen met het aanvragen daarvan en had 'm binnen twee weken binnen.
Een aantal jaar later wou ik opnieuw een cc aanvragen en had dus dit keer wel een inkomen, maar ik kreeg 'm niet, omdat ik volgens hun niet genoeg verdiende, wat onzin was...En ik had verder ook geen schulden of iets dergelijks, dus ik gewoon weer afwachten en weer langs gaan en dit keer kreeg ik hem wel weer gewoon, dit allemaal via de Rabobank.
Ik was dus echt kwaad ik zeg tegen die mevrouw: hoe wilt u nou weten hoeveel spaargeld ik heb, bedoel ik heb een redelijke hoeveel spaargeld en dan praten we niet over een paar tientjes. Dus toen echt kwaad gezegd, mevrouw ik heb 2 maanden gewacht, jullie laten mij niks weten en ik moet maar bellen, ik ga mooi een credit card bij de ING aanvragen.
En bij ing kon ik er een binnen 5 min aanvragen met limiet van 500 euro maar kan ik later wel verhogen.