ik heb afgelopen weekend een "brillenpoets" doekje van de Xenos meegenomen naar Madrid om te testen
Het is een appart gevoel. Net als met de "zeem" achtige moet je meer deppen dan drogen. Maar hij droogde wel beter. Bij de zeem had ik vaak nog een spoor van kleine druppeltjes op mijn lichaam.
en hij is zo superklein en licht dat je er blij van word. En terug stoppen in het bijgeleverde hoesje is ook geen probleem! Soms koop je van die producten waarbij je denkt: "ja, dat hebben jullie mooi opgevouwen maar dat lukt mij nooit!"
In dit geval frommel je het zo weer in zijn hoesje. En het hoesje is kleiner dan een pakje sigaretten!!!!
ik had een kleintje bij me en die was vrij snel drijfnat. dus ik zou voor een groter modelletje gaan. helaas waren die uitverkocht bij de Xenos.
Wat betreft het opdrogen: ging echt super snel.
Hij was al bijna niet meer nat tegen de tijd dat ik terug was bij de kamer terwijl ik hem bijna kon uitwringen toen ik klaar was!
Nu was het in Madrid wel warm en ook geeen hoge luchtvochtigheid...maar ik was best onder de indruk
Van de twee Xenos doekjes die ik nu heb gestest is dit de beste qua afdrogen, gewicht en formaat en opdrogen.
De badstof-achtige droogde wel lekkerder af maar droogde weer erg slecht. Meer geschikt als je hem niet hoeft in te pakken omdat je op 1 plek blijft
snel-droog-handoeken
- bolletjeom
- Reisexpert