Denk mee, Party hostels!

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Plaats reactie
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Denk mee, Party hostels!

Bericht door Tikva »

Het 10 party hostels around the globe bericht is een van de meest succesvolle nieuwsberichten van afgelopen maand.
Via zoekmachines komen er nieuwe personen kijken op Around the Globe.

Ik zou dit bericht dan ook graag een vervolg geven de komende maand. Ik heb dus nog wat input nodig voor deel 2!

Wie denkt er even mee en weet nog een onzettend party hostel waar je hebt gezeten. Welke hostel was het? , waar? en waarom was het een party hostel.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
semplar

Re: Denk mee, Party hostels!

Bericht door semplar »

Heeye,

Wij zaten met vrienden in een hostel in Lloret del mar in spanje.
Het hostel heet Ancora.
De hostel was echt BRILJANT!!

Nu is Lloret del mar al één en al feest, maar het hostel maakte het echt af.
Zo gezellig, je kon bij iedereen naar binnnen stappen om wat te drinken en een praatje te houden, en hellemaal de mensen van het hostel waren geweldig.
Al kwam je nog zo laat aan, ze deden nooit moeilijk, altijd gezellig egt mega gaaf.
Zelf om 5 uur sochtend's kon je in het hostel gewoon nog wat bestellen.
Ook de liging was goed, dicht bij het strand en dicht bij het uitgaans gedeelte.

Als je een keer in Lloret del mar ben, dan raad ik je zeer zeker deze aan.

Groetjes, Semplar
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Help, ik word oud!!!!!

Voor mij zou dit juist een lijstje zijn met hostels waar ik NIET heen wil......

Een hostel wat zichzelf behoorlijk aanprijs als Partyhostel is Tekwini in Durban, Zuid-Afrika. Er hangt daar een gezellige sfeer, maar wanneer je niet dronken en/of stoned bent hoor je er niet echt helemaal bij :N
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
myrte
Wereldreiziger

Bericht door myrte »

Mama's Hostel in Krakau (Polen). Elke avond wordt er wel wat georganiseerd door het hostel, inclusief zuipavonden.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

ik vraag me af wat er precies onder party hostels staat.. ik kreeg op een gegeven moment de tip om naar Gregory's backpackers in Varna te gaan.. Hier gaat er ook bijna elke avond een groep samen stappen, en ze hebben ook een barretje in het hostel. daarnaast hebben ze ook leuke BBQ feesten in de tuin, maar als je geen zin hebt in stappen dan hoeft het daar niet.. Ik vind het wel het hostel waar de meeste feestjes gehouden werden maar een party hostel vind ik een wat negatieve naam, terwijl dit ook wel party was maar niet verplicht zoals ik in eerdere hostels las..
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Wat jij omschrijft globeskater noem ik geen partyhostel dit is gewoon een gezellig hostel.

Partyhostel zoals ik het in de lijst hebt gehanteerd zijn echt hostels waar je alleen maar naar toe gaat om te feesten, drinken etc. Slapen doe je niet of overdag en geen zin hebben om mee te doen is geen optie.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

dan heb ik daarmee gelukkig nog niet te maken gehad ;)
Plaats reactie