Meest gestelde Thailand visum vragen
Re: Visum vraag Thailand
Ik heb uiteindelijk niemand te pakken gekregen en heb gewoon vrij gevraagd. Ik mag hem volgende week komen ophalen.
En ik wil even bevestigen dat mijn visum inderdaad gratis was (ipv 90 euro) en dat deze actie loopt tot maart!
En ik wil even bevestigen dat mijn visum inderdaad gratis was (ipv 90 euro) en dat deze actie loopt tot maart!
-
- Reisexpert
- Contacteer:
dat van die gratis visum krijgen staat overal hier op het forum inderdaad en is tot maart 2010 gratis. Jammer dat ze het niet gaan verlengen want ik ga pas weer een visum aanvragen in mei.
gr van Moira
gr van Moira
is een visum geldig vanaf de dag dat je de stempel hebt staan?
heb ook een visum nodig, maar ga pas half mei richting thailand.
kan ik ook nu al een visum (gratis dus) aanvragen met een vanaf 10 mei geldig stempel ofzo?
heb ook een visum nodig, maar ga pas half mei richting thailand.
kan ik ook nu al een visum (gratis dus) aanvragen met een vanaf 10 mei geldig stempel ofzo?
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Je hebt vanaf datum stempel 3 maanden de tijd om in te reizen. Ik zelf zou het niet redden ik zou hem dan aanvragen in maart en moet dan eind juni het land in reizen. Ik ga pas in juli het land in reizen. Dus dat word weer betalen ach het is maar 30 euro dus zo duur is het nu ook weer niet.
gr van Moira
Je hebt vanaf datum stempel 3 maanden de tijd om in te reizen. Ik zelf zou het niet redden ik zou hem dan aanvragen in maart en moet dan eind juni het land in reizen. Ik ga pas in juli het land in reizen. Dus dat word weer betalen ach het is maar 30 euro dus zo duur is het nu ook weer niet.
gr van Moira
-
- Reiziger
Re: Vraag over ticket naar Bangkok
Hallo!
Tot en met 31januari vroegboek kortingen op www.joker.be
Ik heb het volgende betaald...
Qantas Airways
28/07/2010 Brussel - Londen - Bangkok
20/09/2010 Bangkok - Londen - Brussel
521euro (incl 3overnachtingen in Bangkok)
Hopelijk zijn jullie hier wat mee?
Tot en met 31januari vroegboek kortingen op www.joker.be
Ik heb het volgende betaald...
Qantas Airways
28/07/2010 Brussel - Londen - Bangkok
20/09/2010 Bangkok - Londen - Brussel
521euro (incl 3overnachtingen in Bangkok)
Hopelijk zijn jullie hier wat mee?
- elinehoenderdos
- Reiziger
- Contacteer:
Re: visum nodig als je de luchthaven niet verlaat??
Ter info: het kostte me nog geen uurtje tussen het moment dat het eerste vliegttuig de grond raakte en ik mijn rugzakhad afgegeven bij het inchecken voor t tweede vliegtuig, prima genoeg tijd dus, die drie uur tussen de vluchten en heb hier mooi een paar honderd euro mee bezwaard. De vrouw bij immigration keek wel even vreemd op toen ze mijn zorgvuldig, een klein kwartier eerder, in het paspoort geniete visumblaadje er weg afscheurde!!
Ik heb het ook een paar meer op die manier gedaan en mengt kijkt idd raar als je vanuit de arrival hal meteen naar de check in loopt. Jammer dan!
Houd er trouwens rekening mee dat de check in 45 minuten voor vertrek sluit. Inchecken kan weliswaar in sommige gevallen online, maar je zult ook je tas af moeten geven.
Houd er trouwens rekening mee dat de check in 45 minuten voor vertrek sluit. Inchecken kan weliswaar in sommige gevallen online, maar je zult ook je tas af moeten geven.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Visa on arrival kregen wij ook op het vliegtuig. Aan de douane hebben wij zo'n 20minuten gestaan.
Hallo!
Ik ben op zoek naar een retourtje Bangkok voor mijn zusje de me komt opzoeken. Maar ik kan geen acceptabele prijzen vinden..... Vertrek in de week van 12 juli en ze blijft circa 3 weken. De goedkoopste ticket tot nu toe is 700 euro, terwijl je voor mei nog wel een ticket van 500 euro kan vinden. Waar ligt dit aan? De zomervakantie? Kijk ik te vroeg/ te laat? Ik heb zo goed als alle maatschappijen geprobeerd.
Heeft iemand tips?? Alvast bedankt!
Sanne
Ik ben op zoek naar een retourtje Bangkok voor mijn zusje de me komt opzoeken. Maar ik kan geen acceptabele prijzen vinden..... Vertrek in de week van 12 juli en ze blijft circa 3 weken. De goedkoopste ticket tot nu toe is 700 euro, terwijl je voor mei nog wel een ticket van 500 euro kan vinden. Waar ligt dit aan? De zomervakantie? Kijk ik te vroeg/ te laat? Ik heb zo goed als alle maatschappijen geprobeerd.
Heeft iemand tips?? Alvast bedankt!
Sanne
- bolletjeom
- Reisexpert
dit zijn normale prijzen voor juli
dast is namelijk het hoogseizoen zoals je zelf al dacht én je bent inderdaad al laat om te kijken hoewel in juli en augustus de tickets nooit voordelig zijn
dast is namelijk het hoogseizoen zoals je zelf al dacht én je bent inderdaad al laat om te kijken hoewel in juli en augustus de tickets nooit voordelig zijn
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
tickets in de kerstvakantie zijn helaas nog een stuk duurder.... (binnenkort nog maar eens een poging wagen, en anders wordt het een andere bestemming.)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
Nog een visum vraag over Thailand!!??
Jullie zullen wel denken.. Nog zo'n vraag!
Ik vertrek midden mei naar Thailand ( Bangkok ) en ga reizen door verschillende landen in Z-O Azië. Terug vertrek in vanaf Kuala Lumpur ( Maleisië ). Ik heb nog geen visa aangevraagd en ben van plan om via air asia een goedkoop ticket te boeken als bewijs dat ik binnen de 30 dagen thailand zal verlaten. Is hiermee dan ook echt het probleem opgelost en kan ik zonder problemen thailand binnen? Heb inmiddels ook het vliegtuigmaatschappij gebeld en volgens hen was het geen probleem om aan boord te komen zonder een visa en met dus zo'n ticket als bewijs dat ik het land binnen de 30 dagen uitga.
Ik heb het dus al redelijk uitgestippeld maar wilde het nog even dubbel checken met de kenners hier
Groet,
Wouter
Ik vertrek midden mei naar Thailand ( Bangkok ) en ga reizen door verschillende landen in Z-O Azië. Terug vertrek in vanaf Kuala Lumpur ( Maleisië ). Ik heb nog geen visa aangevraagd en ben van plan om via air asia een goedkoop ticket te boeken als bewijs dat ik binnen de 30 dagen thailand zal verlaten. Is hiermee dan ook echt het probleem opgelost en kan ik zonder problemen thailand binnen? Heb inmiddels ook het vliegtuigmaatschappij gebeld en volgens hen was het geen probleem om aan boord te komen zonder een visa en met dus zo'n ticket als bewijs dat ik het land binnen de 30 dagen uitga.
Ik heb het dus al redelijk uitgestippeld maar wilde het nog even dubbel checken met de kenners hier

Groet,
Wouter
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Nog een visum vraag over Thailand!!??
wanneer je bewijs hebt dat je het land gaat verlaten binnen 30 dagen is alles in orde.
Je krijgt op de luchthaven in Thailand dat je visa on arrival.
Je krijgt op de luchthaven in Thailand dat je visa on arrival.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Ja klopt inderdaad je krijgt een stempel en daarmee mag je 30 dagen in Thailand verblijven zonder problemen.
gr van Moira
Ja klopt inderdaad je krijgt een stempel en daarmee mag je 30 dagen in Thailand verblijven zonder problemen.
gr van Moira
-
Bedankt voor de reacties!
Mijn vermoeden wordt bevestigd, gelukkig!
Groet,
Wouter
Mijn vermoeden wordt bevestigd, gelukkig!
Groet,
Wouter