hostel

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
dhvacker

hostel

Bericht door dhvacker »

beste reizigers,

Van de zomer ben ik van plan door europa te reizen en ben op zoek naar een boek waarin alle of veel hostels te vinden zijn. Weet iemand waar ik die kan bestellen of krijgen zodat ik onderweg kan kijken voor een slaapplaats. Zijn er nog speciale plaatsen die jullie me aanraden om naartoe te gaan, of speciale dingen die ik zeker gezien of gedaan moet hebben?

Groeten Domien
michaelz1981
Reiziger

Re: hostel

Bericht door michaelz1981 »

gewoon lid worden van Een grote hostel organisatie. Hi hostel of stayokay??
myrte
Wereldreiziger

Bericht door myrte »

Hi hostel en stayokay is toch hetzelfde? Ik dacht dat stayokay de Nederlandse tak van hi hostels is, of zit ik nu verkeerd?
Menelya
Reiziger

Bericht door Menelya »

Ja, Hi Hostel en Stay Okay zijn hetzelfde. Je kunt ook kijken op www.hostelworld.com, kan je alvast een idee krijgen van de prijzen, reviews etc...En je kunt er ook boeken, maar je zou altijd zelf een lijst kunnen samenstellen met adressen en telefoonnummers. Verder zou je bv een reisgids kunnen kopen zoals de Lonely Planet, die is bijna overal te koop.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

en het meest voor de handliggende antwoord is.... EEN LONELY PLANET.
Hoewel die voor heel Europa wel wat sumier is. maar je kunt ze ook per land kopen.

Een boek met alle of veel hostels... Ik denk dat die niet bestaat. In iedergeval niet voor heel europa.
Als het wel zo is dan hoor ik het graag.
Sommige landen geven zelf een boekje uit met alle hostels er in. De lonely Planet is ook altijd maar een selectie van de hostels.
Op internet vind je vaak het meest uitgebreide overzicht.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie