Kostenindicatie...reëel?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ben echt geschrokken van de kosten die ik de eerste maand had! (Ik ben terug gekomen vanwege een nieuwe baan, ik had dus wel werk.)

Een beetje verhuizing: verfje op de muren om het huis bewoonbaar te laten lijken, iets voor op de vloer, evt gordijnen... Een busje om alles uit de opslag te halen. Vervanging van alles wat je niet in de opslag gedaan hebt (schoonmaakmiddelen enzo). Enzovoorts....

Maar ik ben wel blij met het resultaat en ik ben inmiddels ook alweer een maand op vakantie naar Indonesie geweest, dus achteraf valt het allemaal wel weer mee.

Moet alleen nog wat probleempjes met de belastingdienst oplossen :(

Groet,

Jenny
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

oooh kut...de belastingdienst! staat al weken in mijn agenda bij dingen te doen....en schuift iedere keer weer een week op :oops:
maar ik ga over twee weken weg...dus ik moet het nu echt echt echt gaan doen

die sukkels vinden dus dat ik gelogen heb over een emigratie terwijl zij degene zijn die de conclusie hadden getrokken dat ik geemigreerd was en niet ik! oja....we zijn het er over eens dat ik 2004 en 2005 niet geemigreerd was en dat het om een misverstand ging....maar over die 1.5 maand in 2006 moet ik weer opnieuw hetzelfde gesprek met ze aan :roll: :evil:
Het was GDVRDEGDVR dezelfde reis!!

thuiskomen is idd duurder dan je denkt.
Nieuw schoonmaakmiddel, nieuwe kruiden, olie, azijn, suiker, wc papier, shampoo etc etc etc
dingen die je normaal altijd in huis hebt en in ettappes koopt en nu in 1 keer moet aanschaffen.
Net alsof je voor het eerst op kamers gaat :D
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

die sukkels hebben ruim 2000 euro op de foute (= niet mijn) rekening gestort! en nu moet ik zorgen dat ik het alsnog krijg.... :cry:
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie