air asia vraag
air asia vraag
ik probeer een vliegticket te bekijken vannaf phuket naar hat yai.maar gaat dat wel.?. of moet ik een ticket boeken eerst vannaf phuket naar bangkok en dan een ticket naar hat yai? hier boek je een reis van a naar b met een overstap.
maar ik kan op air asia niet kiezen geloof ik. of toch wel? greetz max
maar ik kan op air asia niet kiezen geloof ik. of toch wel? greetz max
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: air asia vraag
air asia is een lowcost airline
net als die in europa doen die alleen aan enkele reizen. Je kunt dus geen retourtjes of overstappen boeken. Je moet zelf een serie enkele reizen aan elkaar plakken.
Let goed op want sommige steden hebben meer dan 1 luchthaven en die liggen soms ver uit elkaar! Hou ook rekening met tijd om je bagage te halen en opnieuw in te checken.
net als die in europa doen die alleen aan enkele reizen. Je kunt dus geen retourtjes of overstappen boeken. Je moet zelf een serie enkele reizen aan elkaar plakken.
Let goed op want sommige steden hebben meer dan 1 luchthaven en die liggen soms ver uit elkaar! Hou ook rekening met tijd om je bagage te halen en opnieuw in te checken.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
zijn er dan wel vliegmaatschappijen daar die dat wel doen......
- bolletjeom
- Reisexpert
niet lowcostairlines doen het wel.
maar of die op Hat Yai vliegen betwijfel ik
maar of die op Hat Yai vliegen betwijfel ik
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Dit heb ik gehoord: Vanaf november vliegt TigerAirways rechtstreeks van Singapore op Hat Yai. En ook zullen er dan domestic flights van Hat Yai naar Samui/ Phuket/ Langkawi vertrekken. Dus check de site van Tiger eens.