Vrouw met (australische) Indier door India

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
lise
Contacteer:

Vrouw met (australische) Indier door India

Bericht door lise »

Jullie hebben mij al een heleboel geleerd wat betreft reizen in India, bedankt daarvoor!

Nu overweeg ik komende zomer naar India te gaan waar ik ook met een Indier samen zal gaan reizen, oa naar de bruiloft van zijn zus. Hij is nu officieel een australier en sinds mijn backpacken door australie is hij een vriend geworden. Hij gaat dus op vakantie terug naar zijn familie voor de bruiloft en neemt mij mee. Het lijkt mij een geweldige ervaring zo'n bruiloft, de familie heeft een tijdje in nederland gewoond, dus hun vinden het fantastisch als ik erbij ben.

Mijn vraag is hoe er gereageerd zal worden door de bevolking als ik als blonde nederlandse vrouw met een (van oorsprong) Indier reis?
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Vrouw met (australische) Indier door India

Bericht door Tikva »

Helaas kan ik je vraag niet echt beantwoorden.

Wij hebben echter in India afgesproken met een meisje die we in Nepal hebben leren kennen. Ze was engels maar haar beide ouders waren Indiaas. Ze ziet er dan ook uit als een Indiers (maar met westerse kleren en kapsel).
Met haar op straat was echt helemaal niet leuk, grote groepen Indiers die om haar heen liepen om naar haar te kijken. Ons weg duwen, van alles vragen. Sommige werder zelf boos vanwege het traditionele kleding, of waarom ze geen vloeiend India's meer sprak, andere willen weten hoe ze ook naar het buitenland kunnen.

Ik denk dus dat het heel veel verschil maakt hoe je indier er uit ziet. Als ze door hebben dat hij een westerling is dan zal je vast ook al dit gedoe krijgen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie