wat ik erg leuk vond tijdens de studie is om een half jaar in buitenland te studeren.. okee je zit wel op één plaats, maar als je in een beetje centrale stad zit kan je toch heel veel zien van de landen er om heen in je vrije tijd! Voordeel is dat als het goed is je geen achterstand op loopt, en je krijgt een erasmusbeurs.. ik zat zelf in een land waar alles veel goedkoper was dan in Nederland, dus was inclusief reizen niet eens zo gek veel meer als in NL kwijt!Daniii schreef:Ja! Daar ga ik dan toch maar gebruik van maken denk ik. Ondanks mijn spaar-beleid.
lenen, werken of sparen
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: lenen, werken of sparen
Ja, cool zo'n Erasmusbeurs. Nog cooler is om te zeggen dat je in het buitenland niet betaald krijgt (want dan krijg die Erasmus niet), en dan toch stiekum een stagevergoeding krijgen op een Ierse rekening, hehe.
Fraude, fraudeEl Niño schreef:Ja, cool zo'n Erasmusbeurs. Nog cooler is om te zeggen dat je in het buitenland niet betaald krijgt (want dan krijg die Erasmus niet), en dan toch stiekum een stagevergoeding krijgen op een Ierse rekening, hehe.

- Travel is life
- Reiziger
Het liefst werk ik ervoor en spaar ik dan. Dan heb ik het gevoel dat ik het echt heb verdiend om weg te gaan. Ik wil niet graag terugkomen en dan meteen werk te zoeken om lening af te lossen. Kan ik eerst even een tijdje gaan "aarden" in Nederland bij mijn ouders bijvoorbeeld voor ik weer aan de werk of studie ga.
Reizen maakt je rijk.