Kerst in Cambodja

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Timmar

Kerst in Cambodja

Bericht door Timmar »

hallo wereldreizigers!

wie kan ons goede tips geven voor een leuke locatie om kerst en oud en nieuw te vieren in cambodja? We zouden het liefst in een mooi bungaloowtje of resort op een rustig, prachtig eiland zitten. (als we dan toch onze familie en vrienden moeten missen, dan maar helemaal niemand om ons heen :P...)
Omdat het wel feest is, mag het ietsje meer kosten! (niet TEveel natuurlijk, we blijven backpackers).
Alvast bedankt voor jullie reacties!

groetjes Tim&Mar
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Kerst in Cambodja

Bericht door Tikva »

Lastig.. ik zou gewoon voor iets kiezen dat altijd leuk is. Met kerst en oud en nieuw wordt er bijna nergens in Azie echt is georganiseerd.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Timmar

Bericht door Timmar »

Bedankt voor je reactie.
Klinkt als een goed en veilig idee:) Toevallig ervaring met Bamboo island?
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Hallo,

Als ik het dan toch in Cambodja zou vieren zou ik in Siem Reap zijn dit omdat er een straat de pubstreet waar het toeristisch is en dus zeker wel wat aan de feestdagen zal worden gedaan. Of de hoofdstad phom phenh.
Inge66

Bericht door Inge66 »

In Siem Riep zit een lodge, Lotus Lodge van de nederlander Andre en z'n cambodjaanse vrouw Lilly. Mooie lodge met lekker zwembad, en een leuk restaurant. Wij betaalden voor een kamer met airo dacht ik 25 Dollar. Siem riep is ook wel een leuke plaats voor een paar dagen vonden wij. In Phnomh Penh waren wij sneller uitgekeken.
Timmar

Bericht door Timmar »

bedankt voor de tips! we zullen inderdaad met kerst in siem reap zijn. Die lodge klinkt erg goed! allemaal fijne kerstdagen gewenst:)
Timmar

Bericht door Timmar »

nogmaals bedankt voor de tip! zijn naar lotus lodge geweest en echt heerlijke dagen gehad. Siem Reap is verder ook erg gezellig, dus goede keus geweest!
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Hallo,

Superleuk dat je het even laat weten hoe het was. Ik dacht ook wel dat Siem Reap de leukste plek was voor de feestdagen. Ik vind vooral de Pubstreet daar erg gezellig en leuk en ook kwa variatie met eten er zit altijd wel iets voor je tussen. Wij waren ook altijd veel te vinden in de Ierse Pub die daar zit.

gr van Moira
Plaats reactie