Vakantiebeurs

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
tijn1980

vakantiebeurs '08

Bericht door tijn1980 »

Gaan er nog mensen van hier naar de Vakantiebeurs?

Ik wil er zelf donderdag naar toe, het lijkt me dan een redelijk rustige dag (zonder massa-toerisme). Misschien leuk om ergens wat af te spreken?
Sjaak
Wereldreiziger
Contacteer:

Re: vakantiebeurs '08

Bericht door Sjaak »

tijn1980 schreef:Gaan er nog mensen van hier naar de Vakantiebeurs?

Ik wil er zelf donderdag naar toe, het lijkt me dan een redelijk rustige dag (zonder massa-toerisme). Misschien leuk om ergens wat af te spreken?
ik ga vrijdag
Groet,

Sjaak
Nick89

Bericht door Nick89 »

hallo,
waar en wanneer is deze beurs ? Ik wil er ook wel een keertje heen.

Bedankt
Sjaak
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Sjaak »

Nick89 schreef:hallo,
waar en wanneer is deze beurs ? Ik wil er ook wel een keertje heen.

Bedankt
jaarbeurs utrecht.

vakantiebeurs.nl
Groet,

Sjaak
Nick89

Bericht door Nick89 »

Bedankt voor de site!
tijn1980

Bericht door tijn1980 »

Zooo ben weer thuis.. pff wat een drukte daar, door de Duitse hal werd je gewoon doorheen geperst, echt niet leuk (en daarbij dan ook nog de lucht van bradworsten) maar ja, je wil wat..

Wat ik wel jammer vond is dat er maar weinig stands waren die echt op de individuele backpacker gericht waren. Zoals altijd zijn er veel reisorganisaties die graag alles voor je willen regelen, en dat wil ik dus niet. Maar aan de no-budget reiziger valt natuurlijk ook niks te verdienen, dus eigenlijk is het ook wel weer logisch.

Mijn intentie was om de keuze te kunnen maken welke landen ik wil gaan aandoen via interrail tussen Nederland en Turkije. Die keuze is er nu niet bepaald makkelijker op geworden, maar Slovenië en Bulgarijë zal ik wel gaan bezoeken.

En Armenië en Georgië hebben me vandaag zeer verrast, deze landen ga ik ook aan mn lijstje toevoegen.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik vond de Vakantiebeurs nu ook wat tegenvallen ten opzichte van vorig jaar. De stands die er voor een backpacker toe deden stonden erg verspreid. Ook waren er dit jaar minder tot geen vliegtuigmaatschappijen zoals LTU.

Wat wel weer grappig was is Signapore Airlines welke een complete vliegtuigstoel had meegenomen om te laten zien hoe fijn ze wel niet zaten. Inclusief televisie en al.

Ook werden er minder tijdschriften weggegeven, persoonlijk vond ik dat wat jammer omdat ik daarmee goed kon vergelijken wat de verschillende tussen de bladen waren en welke ik in de gaten moest houden voor leuke nuttige tips.
Erik
Site Admin

Met korting naar de Vakantiebeurs

Bericht door Erik »

Is er al iemand die op www.vakantiebeurs.nl kaartjes heeft besteld om in Januari (met korting) naar de vakantiebeurs te gaan?
bolletjeom
Reisexpert

Re: Met korting naar de Vakantiebeurs

Bericht door bolletjeom »

nee, hoezo?
ik hoop nog op een gratis kaartje maar anders zal ik er 1 moeten bestellen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik ben twee keer na de beurs geweest, en eigenlijk vind ik het het geld niet waard.... veel reclame, en je moet ook nog entree betalen :?

mocht er iemand willen meet-and-greet-en buiten de beurs, dan houd ik me aanbevolen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Nanneke
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nanneke »

Nee, zie niet echt een reden om er naartoe te gaan.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Ach, ik ga er vast wel weer naar toe, uiteraard met korting, ben en blijf toch een Nederlander...

Het is een relatief prijzig geintje en het wordt allemaal elk jaar weer commerciëler, maar ik kom toch elk jaar wel weer wat interessante dingen tegen. Vorig jaar nog m'n vakantie naar Las Vegas. En misschien nu wel weer een leuke aanbieding.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik ben er vrijdag.
Zie jullie daar!!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Vakantiebeurs

Bericht door Ron »

hey

roep al 2 jaar of zo iets dat ik een x naar de vakantiebeurs wil, nu ziet het er naar uit dat ik kan gaan mits ik geen ticket boek voordat die is!! maar nu vraag ik mij af heb ik er echt wat aan. wat zijn de ervaringen van mensen die al eens zijn geweest,is het de moeite waard om te gaan om nieuwe info / reis ideeën op te doen??

voor mensen die geïnteresseerd zijn het is van 12 t/m 16 januari
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: vakantiebeurs 2011

Bericht door WizardOfOss »

Aangezien ik op 12 januari op het vliegtuig stap zal ik er dit jaar een keertje niet bij zijn, een breuk met de traditie.

Waarom ik er heen ging? Meestal toch vooral voor de sfeer. Gewoon wat rondkijken, her en der een praatje maken, al dan niet over een reis die ik zelf op het oog heb. En soms kom je er ook een leuke aanbieding tegen, m'n trip naar Las Vegas vorig jaar kwamen we daar tegen, en meestal kom ik ook wel met een paar reisgidsen o.i.d. thuis. In de eerste plaats gewoon een leuk dagje uit dus, enig nut is puur een leuke bijkomstigheid.
Plaats reactie