Prive tour met Jeep en gids voor Noord-Vietnam gezocht

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Backpacker1980

Prive tour met Jeep en gids voor Noord-Vietnam gezocht

Bericht door Backpacker1980 »

Ik wil graag de bergstammen rond Sapa bezoeken. Ivm de kortere tijd die ik te besteden heb, zou ik graag een Jeep met gids willen huren die gericht naar dingen kan en ook iets te vertellen heeft.

Weet iemand een goede organisatie? Dan kan ik meteen even naar de kosten kijken. Zelf denk ik aan 3-4 dagen, of vanuit Sapa of vanuit Hanoi.

Hoop dat iemand een goede tip heeft.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Prive tour met Jeep en gids voor Noord-Vietnam gezocht

Bericht door bolletjeom »

wanneer je 3-4 dagen hebt dan kan je op ieder standaard toertje mee. En die standaardtoertjes zijn heel vrij.
Je betaald voor vervoer en accomodatie, wat maaltijden en een gids ter plekke. ze stoppen je met nog een paar mensen in een "groepje".
Maar je hoeft helemaal niet zo veel.
Wij namen 's avonds de trein. Een hoop gedoe omdat ze softsleeper hadden gekocht en met ons heel veel mensen terwijl er bijna geen softsleeperbedden waren. tip: betaal dus voor hardsleeper want dat krijg je toch en bereid je voor op hard slapen 8-)
De volgende ochtend werden we opgehaald met een busje dat naar sapa reed. dit was erg vroeg. We gingen in Sapa ontbijten en handen de ochtend vrij om rond te lopen op de markt van sapa en 's middags was er een wandeling met de gids door de omgeving en langs andere dorpjes. als je niet mee wilde was het prima.
's avonds in Sapa geslapen en de volgende ochtend met een busje naar Bac ha wat ik persoonlijk een veel mooiere markt vind! Hier konden we rustig rond kijken en 's middags was er weer een wandeling in de omgeving langs dorpjes en door rijstvelden (erg leuk). Aan het einde van de dag werden we weer afgezet bij de trein en de volgende ochtend heel vroeg stonden we weer in hanoi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Backpacker1980

Bericht door Backpacker1980 »

Tsja, maar ik heb dus echt een hekel aan het groepjes gedrag. Bedoel enorm leuk om andere mensen te ontmoeten etc. Maar met dit soort dingen wil ik liever met zijn 2en of 4en.

Dus wel bedankt voor de reactie, maar ik zoek echt een prive iets...lekker tegenstrijdig met mijn andere topic ;-)..maar hier heb ik wel iets meer geld voor over.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

het is maar net hoe "groepje" je het zelf maakt. In de trein waren we gewoon met z'n tweeen. de rest van de groep ontmoeten we in het busje. toen waren we vrij om op de markt rond te lopen en vrij om mee te lopen met de middagwandeling of niet. 's avonds ook gewoon met z'n tweeen rond gelopen

als je geld over hebt kan het vast wel. Maar vergis je er niet in hoe de prijzen dan omhoog schieten. Ik kan me in iedergeval niet herinneren dat er privetours werden aangeboden maar je kan ter plekke kijken bij de dure hotels
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
greet

Bericht door greet »

Vrienden van mij hebben deze zomer Vietnam privé bezocht.
Persoon ter plaatse is de Vlaming Kris Goetghebeur.
email : kris.goetghebeur@gmail.com.
Hopelijk kan hij je verder helpen.
a.souren

Qreply

Bericht door a.souren »

Wij willen ook naar Vietnam en zoeken een prive gids met auto. Hebben jullie deze nog gevonden en hoe?

Armand Souren
Plaats reactie