Thai to Europe ( is there an easy route? )

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
Datsun_240Z

Thai to Europe ( is there an easy route? )

Bericht door Datsun_240Z »

?Hoi,

Ik wil graag een Thaise vriendin naar Nederland halen voor kort vakantie verblijf ( geen relatie, gewoon vriendin ).
Maar ik kom niet aan de eisen die ze hier in NL stellen, kan ik het ook proberen via een niet EU land in oost Europa mischien? Met de auto ;) ? Of kom ik dan op de grens in de knoei. :{w

Gr

B.
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: Thai to Europe ( is there an easy route? )

Bericht door Moira »

Hallo,

Dat is verboden dit omdat ze dan illegaal het land in gaat komen. Dus als ze bv over straat loopt en ze word staande gehouden door politie dan kan ze al flinke problemen krijgen. Wat dacht je van als ze een ongeluk krijgt in NL dan checken ze ook alles. Als je dit soort dingen doet heb je zelf kans dat ze nooit meer NL in mag komen.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Thai to Europe ( is there an easy route? )

Bericht door bolletjeom »

kan ze niet gewoon een toeristenvisum krijgen????
als ze een toeristenvisum kan krijgen voor een ander europees land kan krijgen dan zou je via een landsgrens met een auto haar wel Nederland in kunnen krijgen.
Slim is het niet want het is ilegaal en zoals al gezegd kan dit grote problemen geven. Zeker als er iets met haar gebeurd.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie